וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עמית שמחון חתם לשלוש שנים

3.8.2020 / 14:27

הפורוורד שסיים את העונה בהפועל באר שבע יחזק את הסגל של אלעד חסין: "אחד השחקנים הבכירים בכדורסל הישראלי שהוכיח את יכולותיו ואת המנהיגות שלו בקבוצות בהן שיחק". מצטרף לנסטרנקו, סיגרס, באקלס, דיוויס ופרימן

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

הפועל חיפה הודיעה היום (שני) על החתמתו של עמית שמחון לשלוש השנים הקרובות באמצעות סוכנו אבי זילברמן. שמחון הוא שחקן החיזוק הישראלי המשמעותי ביותר שהחתימו האדומים עד כה, ובקבוצה רוצים לצרף ישראלי בכיר נוסף לסגל שבונה אלעד חסין.

היום בצהריים הגיע השחקן למשרדי בי-קיור לייזר, החברה המאמצת את הקבוצה, וחתם על ההסכם בטקס חגיגי בנוכחות בעלי החברה מיקי שלוסר והמנכ"ל מוטי נבון, אלעד חסין מאמן הקבוצה, יובל רוסמן היושב ראש ורון פלדהיים המנכ"ל.

עמית שמחון חותם בהפועל חיפה. הפועל חיפה בכדורסל, אתר רשמי
עמית שמחון חותם/אתר רשמי, הפועל חיפה בכדורסל

"אנחנו שמחים שעמית שמחון ישחק בהפועל חיפה בשנים הבאות", אמר המאמן אלעד חסין, "עמית הוא אחד השחקנים הבכירים בכדורסל הישראלי שהוכיח את יכולותיו ואת המנהיגות שלו בקבוצות בהן שיחק. מלבד היכולות שלו על המגרש ומחוצה לו, מדובר בבן אדם מדהים ולכן הצבנו לעצמנו מטרה מרכזית להחתים אותו, ואני גאה שעשינו זאת".

המנהל המקצועי ראובן אלקס הוסיף: "אין שמח ממני לחזור ולשתף פעולה עם עמית שמחון כפי שעשינו באילת. אין לי ספק שהגעתו של עמית תשדרג את המועדון באופן משמעותי ותפתח דלת לישראלים בכירים נוספים".

שמחון (30, 1.96) החל את העונה בשורות הפועל חולון, בה חתם בקיץ 2018 לשנתיים, אך לאחר פיטוריו של שרון דרוקר עזב להפועל באר שבע בה סיים את העונה. שמחון לא שיחק אחרי פגרת הקורונה בעקבות ניתוח שהיה צריך לעבור כדי להיות כשיר לעונה הזאת. מלבד חולון ובאר שבע שיחק שמחון בהפועל ירושלים, אליצור אשקלון, הפועל גלבוע/גליל, הפועל אילת, בשתי קדנציות שונות ומכבי חיפה.

הסגל של האדומים מהכרמל כולל מלבד שמחון רק עוד ישראלי אחד שכבר חתם - איגור נסטרנקו שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. מלבד נסטרנקו לא פחות מארבעה זרים כבר חתמו בחיפה - ג'ייסון סיגרס וראקים באקלס שהמשיכו עם הקבוצה מהליגה הלאומית, שחקן הפנים לנארד פרימן והגארד קינן דיוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully