וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוז: "מאז שיש לי רישיון עוצרים אותי ושואלים אם גנבתי את הרכב"

המגן שחום העור של נבחרת אנגליה השתתף בפודקאסט וטוען לגזענות מתמשכת: "זה קורה לי תמיד ואני צוחק. גם כשאני נוסע ברכבת מבקשים ממני כרטיס ותוהים איך אני נוסע במחלקה ראשונה"

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

דני רוז הוא אחד השחקני היותר מוכרים ובכירים בפרמיירליג. אלא שהמגן שחום העור של טוטנהאם ונבחרת אנגליה, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בניוקאסל, חשף תקרית מביכה שהיה מעורב בה כאשר נהג ברכבו בדרך לדונקסטר כדי לבקר את משפחתו.

שחקן נבחרת אנגליה דני רוז. GettyImages
טוען לגזענות מתמשכת נגדו. דני רוז/GettyImages

רוז בן ה-30 סיפר שכאשר היה בדרכו למשפחה הוא נעצר על ידי שוטרים ששאלו האם הרכב שלו גנוב. הוא גם סיפר שקיבל יחס לא ראוי בגלל צבע עורו. בפודקאסט שבו השתתף עם ריצ'י סאדלייר, רוז חשף: "המשטרה עצרה אותי בשבוע שעבר וזו התרחשות קבועה כאשר אני נוסע לדונקסטר. וכל פעם כשזה קורה, הם שואלים אותי אם אני יכול להוכיח שקניתי את המכונית הזו".

רוז הוסיף: "זה קורה מאז שהייתי בן 18, מאז שאני נוהג. וכל פעם שזה קורה, אני פשוט צוחק משום שאני יודע מה הולך לקרות. גם כשאני נוסע ברכבת עם התיקים שלי, עוברי האורח שואלים 'אתה יודע שזו מחלקה ראשונה'?. ואני עונה כן, אז מה. הבחורה ביקשה ממני כרטיס והראיתי לה אותו. אחרי עלו לרכבת שני נוסעים לבנים ואף אחד לא ביקש מהם כרטיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully