וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של סטיין? דיווח: פוצ'טינו הוא המועמד המוביל לאימון ברצלונה

אחרי שחזר בו מההצהרה שלא יאמן את "היריבה של אספניול", באנגליה טוענים שאקס טוטנהאם נמצא בקשר הדוק עם ברתומאו ועשוי להגיע בעונה הבאה

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

האם מאוריסיו פוצ'טינו יהיה המאמן הבא של ברצלונה? רק אתמול (ראשון) המאמן שהיה בעבר הסמל של אספניול חזר בו מההצהרה כי לעולם לא יאמן את ברצונה ואמר שהוא פגש את ברתומאו הנשיא של בארסה בבר ושהוא לא התכוון להביע חוסר כבוד כלפי המועדון".

והיום ב"דיילי מייל" האנגלי מדווחים שפוצ'טינו הוא המועמד המוביל של הקבוצה לאמן בעונה הבאה במקרה שקיקה סטיין יעזוב הקיץ. על פי הדיווח ברתומאו נשיא ברצלונה נמצא בקשר מצוין עם פוצ'טינו, שעשוי לקבל את המינוי היוקרתי במקרה של כישלון של הקטלאנים בליגת האלופות.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
המאמן הבא של ברצלונה? מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

מה שיקל על פוצ'טינו לקבל את התפקיד היא העובדה שאספניול ירדה ליגה, כך שהמאמן לא יצטרך לפגוש את הקבוצה שבה הוא שיחק והיה קפטן וגם המאמן שלה בין השנים 2009 ועד 2012. כזכור, רק לפני שנה פוצ'טינו עשה את הבלתי ייאמן והוליך את התרנגולים עד לגמר ליגת האלופות. אלא שבנובמבר 2019 המאמן הארגנטינאי המוערך פוטר אחרי שקבוצתו דורגה במקום ה-14 בפרמיירליג.

זה לא סוד שבברצלונה בונים על צ'אבי לתפקיד בעתיד, אך זה האריך את חוזהו לאחרונה באל סאד ויגיע למועדון רק בהמשך. בקטלוניה כבר דיווח שלאור הכישלון בליגה, אכזבה נוספת בליגת האלופות תביא לסיום דרכו הקצרה של סטיין ואולי תסלול את דרכו של פוצ'טינו, שנחשב למאמן מאוד מוערך וכרגע גם חופשי וזמין להצעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully