וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: גוני יזרעאלי חתם לעונה הבאה

3.8.2020 / 8:11

הגארד (35, 1.82) ששימש בחודשיים האחרונים כעוזרו של עמית שרף בהפועל חולון ימשיך בליגה השנייה והצטרף לעולה החדשה לליגה. שיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל גליל עליון

העולה החדשה לליגה הלאומית בכדורסל הפועל עכו הודיעה הבוקר (שני) כי הגארד הוותיק גוני יזרעאלי ישחק בשורותיה. יזרעאלי סיים את העונה החולפת כעוזר המאמן של עמית שרף בהפועל חולון, אך החליט עוד לפני המעבר הזמני לקווים לא לפרוש, והוא יצטרף לקבוצה של עודד הנדלר שתשחק לראשונה בתולדותיה בליגה השנייה. בנוסף הודיעה עכו על החתמתו של הסנטר אביאל לוי ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה.

שחקן הפועל גליל עליון גוני יזרעאלי עם מירון רואינה. אדריאן הרבשטיין
לא מוכן לפרוש עדיין. גוני יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

יזרעאלי (35, 1.82) גדל במחלקת הנוער של עמק יזרעאל, ואחרי שנתיים בליגה הלאומית הגיע לראשונה לליגת העל במהלך עונת 2004/5 למכבי גבעת שמואל. את הפריצה שלו עשה בעונה לאחר מכן בהפועל גלבוע/עפולה כשהוא אף זוכה בתואר תגלית העונה. בקיץ 2007 עבר להפועל חולון וזכה איתה באליפות. לאחר מכן חזר לצפון לשלוש שנים בגלבוע/גליל, כשהוא מוסיף אליפות נוספת לארון שלו.

בקיץ 2011 המשיך יזרעאלי במסע, הפעם להפועל ירושלים, אך בתום עונה אחת עזב, למכבי אשדוד. בעונת 2013/14 חזר להפועל חולון, לקדנציה בת ארבע שנים, בה שימש גם כקפטן הקבוצה. הקריירה שלו בליגת העל הסתיימה בעונת 2017/18, כששיחק לזמן קצר במכבי אשדוד ובמכבי חיפה. בעונת 2018/19 הצטרף להפועל גליל עליון מהליגה השנייה, ועזר לקבוצה לרשום שתי עונות נהדרות.

מלבד יזרעאלי ולוי החתימה עכו עד עכשיו את הזרים רובי דובל וטים וויליאמס, את המתאזרח ג'ורדן לואיס שעלה עם הפועל חיפה לליגת העל ואת הגארד ניב אוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully