וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מרפים: בברצלונה מציינים שלוש שנים ל-"בגידה" של ניימאר

בתקשורת הקטלאנית ניתחו את נתוניו של הכוכב הברזילאי שעזב ב-2017 את קטלוניה לטובת אלופת צרפת: "הבין את הטעות שעשה מעט אחרי שעזב"

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

בברצלונה מתכוננים לחידושה של ליגת האלופות בשבת, ועדיין מלקקים את הפצעים מהעונה הרעה שעברה על הקבוצה בליגה. בתוך כך, מציינים היום (שני), 3 באוגוסט, בתקשורת הספורט הקטלונית שלוש שנים למה שהם מכנים "הבגידה של ניימאר". כזכור לפני שלוש שנים הדהים הברזילאי את עולם הכדורגל כשעבר מברצלונה לפריז סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו.

"ניימאר הוחתם מסנטוס במטרה להקל על ליאו מסי, ואף לרשת אותו בבוא הזמן", נכתב באתר הקטלאני המוכר sport.es. "עם זאת, המיליונים שהוצעו לו על ידי המועדון הפריזאי גרמו לניימאר להחליט על כיוון חדש בקריירה שלו. על הדרך הוא השאיר 222 מיליון יורו בכיס של ברצלונה, אך גם תחושה עמוקה של חוסר נאמנות".

שחקן ברצלונה ניימאר. AP
"השאיר 222 מיליון יורו בכיס של ברצלונה, אך גם תחושה עמוקה של חוסר נאמנות". ניימאר במדי ברצלונה/AP

באתר ערכו השוואה בין הישגיו של הברזילאי כשחקן הבלאוגרנה לבין הישגיו כשחקן פ.ס.ז': "בברצלונה הוא זכה בעשרה תארים במשך ארבע עונות, כולל גביע העולם לקבוצות וליגת האלופות, בעוד בפריז סן ז'רמן הוא זכה בתארים אך ורק בתוך צרפת. גם הפציעות שחווה לא איפשרו לו להראות יכולת טובה יתר על המידה".

לפי הנכתב, ניימאר של ברצלונה היה מעורב בשער של קבוצתו כל 94 דקות, בעוד באלופת צרפת, עושה זאת הברזילאי כל 62 דקות. על אף זאת, באתר סיכמו כי "ניימאר הבין את הטעות שעשה מעט אחרי שעזב לפריז".כמוכן, התייחסו למאמציו של הברזילאי לשוב לברצלונה, וסיימו בעקיצה: "לפעמים נראה שלתקן טעות ולחזור לנקודת ההתחלה זו פעולה הרבה יותר קשה מכפי שנדמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully