וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון דרוך לקראת הקאמבק: "נחוש להשיב לעצמי את התהילה"

המתאגרף האגדי שצפוי לחזור לזירה בעוד כחודש, התראיין ל-TMZ וחשף את כוונותיו לקראת הקרב: "אם תגיע ההזדמנות, אכניס לו נוק אאוט"

טריילר לקרב החזרה של מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור/טוויטר

עולם האגרוף כולו בציפייה לקראת חזרתו לזירה של מייק טייסון, שצפוי לפגוש ב-12 בספטמבר את רוי ג'ונס ג'וניור בן ה-51 לקרב ראווה שהכנסותיו ייתרמו לצדקה. מדובר בקרב ראשון של המתאגרף האגדי בן ה-54 מזה שלושה עשורים.

איירון מייק, שלוקח את הקאמבק שלו ברצינות התראיין אמש (ראשון) ל-TMZ לקראת הקרב ושיתף בתחושותיו: "אני נחוש להשיב לעצמי את התהילה שהייתה לי", הודה טייסון. "אם תגיע ההזדמנות, אני אכניס לו נוק אאוט. אני תמיד מחפש את זה". מתאגרף אגדי נוסף, ג'ורג' פורמן, הביע דאגה מכך ששני מתאגרפים המבוגרים עשויים לסבול מנזק לא פשוט. טייסון התייחס גם לכך: "לא צריך לדאוג לנו. פורמן לא דאג שהוא עצמו ייפגע כשהוא שב אז מפרישה בזמנו".

המתאגרף מייק טייסון. GettyImages
"אין לי ספק שאני עדיין יכול לעשות את זה". מייק טייסון/GettyImages

"רציתי לעשות משהו טוב", המשיך טייסון. "אני מתרגש לקראת אירוע הצדקה הזה, ומכך שאנחנו הולכים לעזור לכל כך הרבה אנשים. חשבתי כמה נהדר יהיה לחזור לזירה שוב. אין לי ספק שאני עדיין יכול לעשות את זה (להתאגרף)".

יריבו של איירון מייק, רוי ג'ונס ג'וניור, נשמע גם הוא דרוך לקראת הקרב בעוד חודש וחצי: "אני יודע איך ליהנות בזירה. אנסה לעשות את הטוב ביותר שלי. אני מכיר את מייק. הוא כמו גור פיטבול שהולך לאיבוד בתוך המחשבות שלו וכל מה שעובר לו בראש זה 'אני הולך לנצח את הקרב הזה'. זה כל מה שהוא מכיר - ללכת על הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully