וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: אשר קסו נבחר ליו"ר האיגוד החדש

בן ה-58 נבחר ליו"ר החדש של האיגוד בישראל לאחר בחירות שנערכו במשרדי איגוד הכדורעף. לאחר המינוי אמר: "אתגר גדול מאוד ביחוד בימים אלו של חוסר וודאות"

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

בבחירות שנערכו הערב (ראשון) במשרדי איגוד הכדורעף נבחר אשר קאסו לתפקיד יו"ר האיגוד. קאסו, בן 58, נשוי ואב ל-4 שימש בחמש שנים האחרונות כמנהל בית הספר האזורי ברמות ים הצמוד למושב מכמורת.

היו"ר הנבחר אמר לאחר היבחרותו לתפקיד: "יודע שעומד לפני ולפני חברי ההנהלה אתגר גדול מאוד ביחוד בימים אלו של חוסר וודאות. אנו בפתחה של עונת משחקים חדשה, מליגות הילדים ועד לליגות העל נשים וגברים וכמובן העונה הבינלאומית הכוללת את אליפות אירופה לנבחרות בוגורות וצעירות ומשחקי גביע אירופה לקבוצות".

יו"ר איגוד הכדורעף אשר קסו. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
יו"ר חדש לאיגוד הכדורעף. אשר קסו/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

קסו המשיך: "אני מגיע לתפקיד באהבה ובתשוקה לעשייה ופיתוח הענף מהרמה המקצועית ועד והחיבור לקהילה, יש לי לא מעט רקע של ניהול וחזון ואני מאמין ומקווה שאצליח בשיתוף ובעבודה משותפת של חברי ההנהלה, המועדונים, צוות האיגוד, הספורטאיות והספורטאים וכל אוהבי הענף למנף ולקדם את הכדורעף למקום מכובד בספורט ובהוויה הישראלית. בהזדמנות זו ברצוני להודות לחברי ההנהלה הקודמת על התרומה והעשייה בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully