וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה נפרדה מנדב זילברשטיין, אורן אהרוני במגעים מתקדמים

2.8.2020 / 20:14

יו"ר הכתומים יניב מזרחי נפרד מהמאמן שהצעיד את הקבוצה להצלחות: "שמו לעד יהיה שזור עם ההיסטוריה של המועדון". המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב צפוי להחליפו

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזריח הודיע היום (ראשון) למאמן הקבוצה בשנים האחרונות נדב זילברשטיין על ההחלטה לא להמשיך עמו בעונה הבאה. מי שצפוי לאמן את נס ציונה הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב אורן אהרוני, שמנהל מגעים עם הכתומים וצפוי להתמנות.

זילברשטיין, שסיים את דרכו במועדון, אימן את נס ציונה במשך למעלה מעשור והעלה אותו מהליגה הארצית ועד ליגת העל, כולל שתי השתתפויות באירופה, והגעה לחצי גמר גביע המדינה. "נדב הוא מאבני היסוד של המועדון שלנו, והוא חתום על מרבית ההישגים המקצועיים בחייו הקצרים של המועדון", אמר מזרחי בהודעת המועדון, "צמחנו יחד מלמטה, נדב היה שם תמיד -ברגעים הטובים יותר וגם ברגעים הטובים פחות. נדב הוא גם חבר טוב, ולכן הפרידה קשה יותר. זכויותיו במועדון הן גדולות מאד, אולם ראינו לנכון לרענן את עמדת המאמן. אני מאחל לו מכל ליבי הצלחה בכל דרך שרק יבחר. שמו לעד יהיה שזור עם ההיסטוריה של המועדון. תודה נדב!".

אורן אהרוני מאמן עירוני רמת גן. קובי אליהו
יעמוד על הקווים בנס ציונה? אורן אהרוני/קובי אליהו

אהרוני (46), שכאמור צפוי להתמנות למאמן הקבוצה, שימש בשנים האחרונות כמאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ומנהל המקצועי של המחלקה. הוא אימן בעברו בליגת העל את מכבי גבעת שמואל, איתה עלה מהליגה הלאומית, וירד לליגה השנייה. לאחר מכן שימש כעוזרו של דן שמיר בבני השרון, ובקיץ 2011 קיבל את תפקידו הנוכחי במכבי תל אביב. במקביל שימש תקופה קצרה כמאמן עירוני רמת גן מהליגה הלאומית, בזמן שהייתה קבוצת בת של הצהובים, אך התפטר במהלך העונה. אהרוני אף שימש כמאמן נבחרת הקדטים של ישראל.

מאיר טפירו, ששימש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל הקבוצה, ישמש כמנהל המקצועי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully