וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טאליב זאנה סיכם לעונה נוספת במועדון

2.8.2020 / 19:19

הניגרי שהגיע לאדומים לאחר פגרת הקורונה יהיה הזר הראשון שסוגר לעונה הקרובה בקבוצה של קסטריטיס, שאמר: "שחקן ברמה גבוהה ואדם נהדר"

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

בהפועל תל אביב ממשיכים בהכנות לעונה הקרובה. הקבוצה סיכמה היום (ראשון) עם הסנטר טאליב זאנה, לעונה נוספת. הניגרי, הוא הזר הראשון שסוגר לעונה הקרובה בקבוצה של יאניס קסטריטיס. בקבוצה חתומים לעונה הבאה הישראלים ים מדר, חואקין שוכמן, דניאל קופרברג, ורז אדם.

טאליב זאנה (29, 2.06) הצטרף להפועל תל אביב לאחר שהליגה חידשה את משחקיה בעקבות פגרת הקורונה, העמיד ממוצעים של 11.3 נקודות למשחק ו-8.1 ריבאונדים בבית התחתון של ליגת העל. הפלייאוף קלע זאנה 9.3 נקודות למשחק להן הוסיף 8.3 ריבאונדים.

שחקן הפועל תל אביב בכדורסל טאליב זאנה. עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
סיכם על הארכת חוזהו בהפועל תל אביב. טאליב זאנה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב בכדורסל

הקבוצה צפויה להתחיל את העונה כבר ב-15 בספטמבר, אז תיפגוש את באקן ברס הדנית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. "ממשיך באדום!", נכתב בהודעה שפרסמה הפועל תל אביב. "מועדון הכדורסל הפועל SP מצר ת"א שמח להודיע כי הסנטר טאליב זאנה ישחק בקבוצה גם בעונת 20/21".


מאמן הקבוצה יאניס קסטריטיס: "אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שטאליב ימשיך איתנו לעונה נוספת, לאחר שהוכיח שבנוסף להיותו שחקן ברמה גבוהה הוא אדם נהדר שתורם רבות לקבוצה על המגרש ומחוצה לו. מחכה לנו עונה קשה וארוכה, לכן חשובה לנו ההמשכיות והעובדה שהוא מכיר ויודע מה אנחנו מצפים ממנו. מאחל לו המון בהצלחה ושימשיך לתרום להפועל בכל אימון ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully