וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התאוששות פלאית": בצרפת מעריכים - אמבפה ישחק ברבע גמר ליגת האלופות

בתקשורת הצרפתית נטען כי החלוץ "מקדים את זמן ההחלמה המשוער" ופ.ס.ז' מתכוונת להשתמש בו כמחליף מול אטאלנטה. גם החיוכים בסטורי תרמו לעידוד

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

גוברת האופטימיות בפריז סן ז'רמן לגבי שיתופו של קיליאן אמבפה במשחק רבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה ב-12 באוגוסט בליסבון. הכוכב בן ה-21 תוקל בצורה ברוטאלית על ידי לואיק פראן מסנט אטיין בגמר הגביע לפני תשעה ימים, אבל הפציעה בקרסול התבררה כפחות חמורה מכפי שנדמה היה תחילה וזמן ההיעדרות הוערך בכשלושה שבועות.

אמבפה החל לאחר מכן בהליך שיקום מהיר והיום (ראשון) העלה סטורי לאינסטגרם עם חיוך גדול שנתן לאוהדי האלופה הצרפתית עוד סיבה להאמין שיתאושש בזמן לקראת המשחק החשוב שיכול להעלות את פ.ס.ז' לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1995.

ללא אמבפה, פ.ס.ז' התקשתה בשני הגמרים ולמעשה לא מצאה את הרשת ב-180 הדקות מאז הפציעה (השער של ניימאר בגמר הגביע נכבש לאחר מהלך של אמבפה). תומאס טוכל כעס כאשר נדרש להתייחס לנושא במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון בפנדלים על ליון בגמר גביע הליגה והשגת הטרבל הצרפתי, אבל גם הוא יודע עד כמה החלוץ משמעותי כרגע, במיוחד לאור העובדה שאדינסון קבאני עזב ואנחל די מריה יחמיץ את המפגש עם אטאלנטה בגלל כרטיסים צהובים.

בתקשורת הצרפתית כבר הגדירו את החזרה של אמבפה כ"התאוששות פלאית" ובעיתון הנפוץ "ל'אקיפ" נכתב שהוא "מקדים בהרבה את זמן ההחלמה המשוער" וכעת הסיכויים שיהיה כשיר לאטאלנטה "גבוהים מ-50 אחוזים". ב-RMC נטען כי הרצון של פ.ס.ז' הוא להשתמש באמבפה כמחליף ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully