וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו הראתה איך עוצרים את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס: "קבוצה עם DNA של אלופה"

הראפטורס הצליחו להגביל את שני הכוכבים בניצחון על הלייקרס, לברון ניסה להסביר מה בדיוק קרה. וגם: טי ג'יי וורן הצטרף לקרי ותומפסון בערב קליעה מיוחד במינו

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

טורונטו הצליחה לעצור הלילה (בין שבת לראשון) את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, וגברה על הלייקרס בפעם ה-11 ברציפות, 92:107. לברון אולי קיבל המון שבחים על האנרגיות שהציג במשחק הראשון בבועה באורלנדו, אבל הלילה הסתפק ב-20 נקודות בלבד (ו-10 ריבאונדים), בעוד דייויס קלע רק 14 (אחרי שמול הקליפרס הצטיין עם 34 נקודות) כשהסנטר לוקח רק 7 זריקות מהשדה (2 מ-7) ולברון מסיים עם 7 מ-15 בלבד. לברון ו-AD ביחד סיימו עם מדד +/- של מינוס 37, בעוד קייל לאורי, המצטיין של טורונטו, סיים עם מדד של פלוס 24, כשהוא קולע 33 נקודות ומוסיף שיא קריירה של 14 ריבאונדים.

אנתוני דייויס שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול סרג' איבאקה טורונטו ראפטורס. GettyImages
הגנה קשוחה. דייויס/GettyImages

הראפטורס, שסיימו את המשחק עם יתרון 40:51 בריבאונד, עשו שמירה כפולה על דייויס ועל לברון, והצליחו לנטרל את שני הכוכבים של הלייקרס. בכל פעם שדייויס קיבל כדור בצבע, הסתערו עליו איבקה או גאסול, ומיד הצטרף חבר או שניים לשמירה. מבחינת הלייקרס הבעיה הייתה בצוות המסייע: לברון ודייויס מצאו את החברים, אבל הלייקרס סיימו את הערב עם 10 מ-40 בלבד מהשלוש. כמו כן הלייקרס סיימו את המשחק עם 35.4 אחוז מהשדה, הכי נמוך שלהם העונה.

לברון ידע להחמיא ליריבה מטורונטו, האלופה אם מישהו שכח. "זאת קבוצה נהדרת", אמר ג'יימס, "בלי אם, ובלי אבל. קבוצה שמאומנת היטב, עם DNA של אלופה. אי אפשר לקחת את זה מהמועדון, אם הוא לוקח אליפות. ולפני כן, יש שם חבורה שכבר צברה ניסיון בפלייאוף. התקשורת אולי לא תדבר על זה ולא תיתן להם קרדיט כי קואי (לאונרד) עזב, אבל השחקנים בליגה בהחלט יודעים איזה מין סוג של קבוצה זאת".

לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול מארק גאסול ושחקני ההגנה של טורונטו ראפטורס. GettyImages
מחמיא ליריבה. לברון/GettyImages

לברון לא מודאג מהאחוזים הנמוכים או מהשמירה הכפולה שעצרה אותו ואת דייויס. "אני לא חושב שיש משהו שיכולנו לעשות יותר טוב. אתה מוציא לפועל את התוכנית בהתקפה, וזה מה שעשינו הערב. זרקנו 10 מ-40 מהשלוש. אני חושב שרוב הזריקות היו טובות. אנחנו פשוט צריכים להכניס אותן".

מנגד, לאורי הסביר את הקסם של טורונטו. "יש לנו פה בקבוצה יותר מדי שחקני תחרותיים שרוצים לעלות ולשחק ולנצח, במיוחד מול יריבה כמו הלייקרס, הקבוצה המדורגת ראשונה במערב. ברגעים כאלה המיץ התחרותי שלנו מתחיל לצאת".

לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
ערב מתסכל. לברון/GettyImages

* הכוכב של הלילה הוא ללא ספק טי ג'יי וורן: הגארד של אינדיאנה רשם שיא קריירה של 53 נקודות במהלך הניצחון החשוב של הפייסרס על פילדלפיה, 121:127, כשהוא מסיים ערב קליעה יעיל וקטלני עם 20 מ-29 מהשדה ו-9 מ-12 מהשלוש. הנתון הבולט: ב-40 הדקות שבהן שיחק הוא הלך לקו העונשין רק פעמים (4 מ-4). בכך וורן הפך לשקן השלישי בלבד מאז 2010 שקולע 50 נקודות ומעלה כשהוא הולך פחות מ-5 פעמים לקו העונשין. והוא נמצא בחברה טובה: השניים היחידים שעשו את זה מלבדו הם קלעים די בכירים - סטפן קרי וקליי תומפסון, שחקני גולדן סטייט.

תומפסון, כזכור, קלע לפני שנתיים 52 נקודות, כולל שיא ליגה של 14 שלשות, כשהוא עושה זאת ב-27 דקות בלבד, עם שלושה כדרורים כל המשחק ו-2 מ-2 מהקו. סטף צלף 51 מול הוויזארדס ב-2016 כשוא הולך לקו רק 3 פעמים (2 מ-3), וחודש לאחר מכן צלף 51 מול אורלנדו כשהוא הולך לקו פעם אחת בלבד.

טי ג'יי וורן, שחקן אינדיאנה פייסרס קולע מול ההגנה של פילדלפיה. AP
תנו לו כבוד. וורן/AP
שחקני הספסל של אינדיאנה פייסרס חוגגים עם טי ג'יי וורן. GettyImages
הספסל פה משתגע. אינדיאנה אחרי עוד שלשה של וורן/GettyImages

"פשוט רציתי להיות אגרסיבי, לעשות את מה שאני עושה הכי טוב", אמר וורן בסיום, בעוד טוביאס האריס מהסיקסרס הסביר: "צריך לתת לו קרדיט, הוא היה לוהט, אבל יותר מדי פעמים שמרנו עליו כאילו הוא לא כזה חם. נתנו לו יותר מדי מרחב, ולא נתנו לו מספיק קרדיט על יכולת הקליעה שלו. והוא העניש אותנו על זה מהרגע הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully