וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת הטניסאיות נמצאה חיובית לקורונה, אבל טורניר פאלרמו נפתח

סבב ה-WTA חזר אחרי כמעט חמישה חודשים, למרות מקרה הידבקות רגע לפני פתיחת שלב המוקדמות: "כל מי שיכול היה לבוא במגע עם השחקנית, נשלח להיבדק"

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

סבב ה-WTA חזר היום (שבת) לפעילות אחרי כמעט חמישה חודשים עם טורניר פאלרמו, אבל רגע לפני פתיחת משחקי המוקדמות התגלה כי אחת הטניסאיות נמצאה חיובית לקורונה. שמה של הטניסאית לא פורסם. היא נשלחה לבידוד כשאינה חווה תסמינים של המחלה וכמובן שהוצאה מהתחרות.

מארגני התחרות, כאמור הראשונה בסבב הנשים המקצועני מאז תחילת מרץ, אמרו לאחר מכן: "כל מי שיכול היה לבוא במגע עם השחקנית נשלח להיבדק. מי שיימצא חיובי יישאר בבידוד, עד שיעבור טיפול רפואי בהתאם להנחיות.

טניסאית צ'כית מרקטה וונדרושובה. רויטרס
אחת המשתתפות הבכירות בטורניר. מרקטה וונדרושובה/רויטרס

ג'ו קונטה וסימונה האלפ, שתי המדורגות הבכירות בטניס הנשים, ויתרו על השתתפותן בטורניר. בין המשתתפות אמורות להיות ילנה אוסטפנקו, אלופת רולאן גארוס 2017, מרקטה וונדרושבה שהגיעה לגמר בצרפת ב-2019, פטרה מארטיץ' המדורגת 15 בעולם וקריסטינה מלאדנוביץ' ודריה קסטקינה שהיו בטופ 10.

סבב ה-ATP של הגברים אמור לחזור בהמשך החודש עם טורניר המאסטרס של סינסינטי, בו תשחקנה גם הנשים. הטורניר הזה ייערך בבועה בניו יורק החל מ-22 באוגוסט, ולאחר מכן ימשיכו השחקנים לאליפות ארה"ב הפתוחה שתחל ב-31 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully