וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומישינר ה-MLB הזהיר: ליגת הבייסבול תופסק בגלל הקורונה?

בליגה לא מצליחים לעצור את ההדבקות של הקורונה, והביטול נראה בלתי נמנע. רוב מנפרד שיגר התראה לערוצי הטלוויזיה להתכונן למשדרים חלופיים במקום בייסבול כבר ביום שני

בווידאו: טראמפ מחדש את תדרוכי הקורונה ומעודד עטיית מסיכות/רויטרס

עונת הבייסבול יצאה לדרך אומנם כבר ביום שישי שעבר, אך בניגוד ל-NBA, נראה כי ב-MLB ששם אין בועה סטרילית העונה ככל הנראה תופסקת בשל מגיפת הקורונה שפוגעת בעוד ועוד שחקנים.

עד כמה החשש הזה רציני? קומישינר ה-MLB רוב מנפרד שיגר התראה לערוצי הטלוויזיה להתכונן למשדרים חלופיים במקום בייסבול כבר ביום שני. בליגה לא מצליחים למגר את ההידבקות, כאשר 21 אנשי צוות של קבוצת מיאמי מארלינס כבר נדבקו בנגיף. בקבוצת סט לואיס התגלו על פי הדיווחים האחרונים מספר נדבקים חדשים בקורונה ולפיכך המשחק בין הקרדינלס לברוארס נדחה.

רוב מנפרד קומישינר ליגת הבייסבול הבא. AP
ייאלץ להפסיק את עונת הבייסבול? רוב מנפרד/AP

מנפרד, שבכוחו להפסיק את העונה, עשוי ללכת לכיוון הזה אם תהיינה התפרצויות נוספות. השחקנים בליגה כבר הביעו חשש שהליגה תופסק כבר ביום שני עם יימצאו עוד חיוביים לנגיף או אם שחקנים לא יצייתו בקפדנות לפרוטוקולים. ערוצי השידור כאמור כבר קיבלו הזהרות והתראות לחפש שידורים חלופיים במקרה שהליגה תיעצר.

הקולות לביטול הליגה הולכים וגוברים. ה-MLB היא ליגה המורגלת בפציעות של שחקנים, אבל הקורונה הוא מקרה שונה. "הבעיה הייתה ונותרה השחקנים הא-סימפטומטיים", כתב ג'ואל שרמן בניו יורק פוסט, שהצביע גם על פציעות של כוכבים בגלל ההכנה הלקויה: "ג'סטין ורלאנדר, קלייטון קרשאו, קורי קלובר וסטיבן שטרסבורג, כולם דווחו כפצועים", כתב שרמן, "ייתכן שזה קרה בגלל המחנה המקוצר לקראת פתיחה העונה". כמובן שגם קיצור המחנות נגרם כתוצאה מהקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully