וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף על הגג: צפו ברוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות ומשחק איתן

זוכרים את ויטוריה וקארולה, שהסרטון שלהן משחקות על הגג בזמן הבידוד הפך לוויראלי? לא תאמינו איזו הפתעה השוויצרי הכין להן

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

בווידאו: הרגע בו פדרר מפתיע את שתי הילדות

זוכרים את הסרטון של שתי הילדות האיטלקיות משחקות טניס על הגגות בזמן הקורונה, שהפך לוויראלי? אז ויטוריה בת ה-12 ואחותה קארולה בת ה-11 זכו להפתעה ענקית כשלא אחר מאשר רוג'ר פדרר הגיע כדי להפתיע אותן על הגג של ביתן.

"בזמן הבידוד החלטנו לשחק מסירות טניס בין שני הגגות, אבל לא חשבנו שהסרטון יהפוך להיות ויראלי כל כך", אמרו שתי הילדות, שלא ידעו שפדרר הולך להפתיע אותן. כשנשאלו מי הטניסאי האהוב עליהן, שתיהן אמרו שפדרר ואחת מהן הסבירה: "בגלל איך שהוא תמיד נראה על המגרש, הוא תמיד מרוכז. אם הייתי פוגשת אותו, הייתי קופצת עליו או שהייתי בהלם מוחלט". השנייה השיבה לה: "אבל בשביל לבקש ממנו חתימה, היית צריכה להשתמש בידיים שלך כי את לא יודעת איך לדבר 'שוויצרית'".

ויטוריה המשיכה ואמרה: "אם הייתי יכולה לקחת את אחת החבטות של רוג'ר, אז הייתי לוקחת את הבקהנד". קארולה הוסיפה: "אני הייתי לוקחת את האלגנטיות של פדרר ואת הכוח של נדאל", ויטוריה: "אבל נדאל ופדרר אויבים", קארולה: "כן, אבל יש ביניהם גם חברות. בכל פעם שהם משחקים אחד נגד השני..." ואז פדרר קטע את השיחה ואמר: "היי קארולה, היי ויטוריה, מה שלומכן?".

צפו בסרטון המלא

הסרטון שהפך את הילדות למפורסמות

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי עם שתי מעריצות איטלקיות. מתוך טוויטר, אתר רשמי
פדרר ושתי הילדות האיטלקיות בתמונה קבוצתית/אתר רשמי, מתוך טוויטר

הילדות כמובן היו בהלם ואמרו: "אנחנו לא מאמינות, פדרר על הגג שלנו". ואז השוויצרי הציע להן לשחק ביחד, מה שגרם להן לצעוק לסבתא שלהן ברחוב: "סבתא, פדרר עם הגג שלנו, האלוף!". לאחר מכן פדרר נשאר על הגג ושתי הילדות עברו לגג הסמוך והחליפו איתו חבטות כשהשכנים מציצים מהחלון.

פדרר עצמו אמר: "מבחינה אישית, זה רגע מיוחד מאוד בקריירה שלי ככטניסאי. להפתיע אוהד, או ילדים כמו שעשיתי עם קארולה ו-ויטוריה היום. היה נהדר. זכיתי לשחק בהרבה מקומות מגניבים בעולם, אבל לא שיחקתי על גג. זו חוויה מיוחדת בשבילי. הראינו שאפשר לשחק בכל מקום וליהנות מזה. אז ברור שנהניתי מאוד". שתי הילדות צילמו את פדרר בסלולרי שלהן ונשבעו לעוקבים ברשתות החברתיות שזה באמת הוא ולא פסל.

בסופו של דבר, פדרר סיפר שהוא דיבר עם רפאל נדאל כדי שיסדר לשתי הילדות מקום במחנה הקיץ באקדמיה שלו במאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully