וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "צ'לסי זוכה בתואר כל שנה, ארסנל יותר זקוקה לגביע"

הקשר ששיחק בשתי הקבוצות מוכן לגמר וסיפר על ההבדלים: "בארסנל רק רצינו לשחק כדורגל יפה, בצ'לסי היינו קבוצה חסרת רחמים"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

מול יציעים ריקים, ארסנל וצ'לסי יעלו מחר (שבת, 19:30, ספורט1) לכר הדשא באצטדיון וומבלי לגמר הגביע האנגלי. מי שיישב בבית ובוודאי יצפה במשחק הוא ססק פברגאס, ששיחק במדי שתי הקבוצות ולקראת ההתמודדות התראיין ל"טלגרף".

"ארסנל יותר צריכה את זה", אמר הקשר הספרדי שלובש כיום את מדי מונאקו, "צ'לסי זוכה בתואר כמעט בכל עונה, כך שהמצב שונה. בהיבט של הצורך בזכייה בתארים - ארסנל יותר זקוקה לזה, גם כדי לשחק באירופה בעונה הבאה".

פברגאס הגיע לארסנל בגיל 16 ושיחק במדי התותחנים במשך שמונה שנים ארוכות. הוא היה הקפטן בשלב מסוים ואחד המנהיגים הבלתי מעורערים, אבל במשך התקופה הזו זכה בתואר משמעותי אחד: הגביע ב-2005. בחמש השנים שלו בצ'לסי לעומת זאת, הוא זכה בשתי אליפויות, גביע אחד וגביע הליגה אחד.

ססק פברגאס שחקן ארסנל מאוכזב. Shaun Botterill, GettyImages
שמונה שנים כמעט נטולות תארים עם ארסנל. פברגאס/GettyImages, Shaun Botterill

"בחלק מהקבוצות של ארסנל וצ'לסי שבהן שיחקתי, האיכויות של הסגל היו זהות, אבל ההבדל הוא שבצ'לסי הרגשתי שהקבוצה חסרת רחמים", אמר הספרדי, "בארסנל הייתה חבורה של שחקנים פנטסטיים, שחקנים אדירים, אבל שכחנו שבשביל לנצח משחקים ולזכות בתארים, לפעמים צריך לשחק מכוער. אולי היה לי חלק באשמה כי אני הייתי הקפטן"

פברגאס הוסיף על ההבדלים: "כשהייתי צעיר רק רציתי לשחק כדורגל יפה, אבל בכל עונה יש 5-6 משחקים בהם אתה צריך להיאבק ולהילחם בשביל הנקודות ולא עשינו את זה בארסנל. בצ'לסי זה קרה, היינו קבוצה מאוד תחרותית ומנוסה וזה היה ההבדל. לא היה אכפת לנו לא להחזיק בכדור כל המשחק ולנצח 0:1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully