וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: אליצור חולון החתימה את שיי קלי

קדנציה שנייה בחולון לאמריקנית, שעבר שיחקה גם בהפועל ראשון לציון ורמת השרון והוכתרה למלכת הסלים

שיי קלי, אליצור חולון. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ברוכה השבה. קלי/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון החתימה הלילה את האמריקנית הזרה שיי קלי (28, 1.85 מטר), החוזרת לקדנציה שניה בקבוצה, אחרי שבעונת 2018/2019 הוכיחה בשורותיה יכולת טובה מאד עם ממוצעים של 20.3 נקודות למשחק - מקום 5 ברשימת הקלעיות המצטיינות בליגה, 11.9 כדורים חוזרים למשחק (מקום 4 בליגה) ו- 4.8 אסיסטים למשחק (מקום 6 בליגה). בעונה זו הודחה חולון בחצי גמר הפלייאוף בידי אליצור נווה דוד רמלה. תהא זו עונה רביעית של קלי בישראל. היא שיחקה בהפועל ראשון לציון והוכתרה בזמנו כמלכת הסלים של הליגה ואשתקד שיחקה ב-ל.כ.ן רמת השרון. בתחילת השבוע הודיעה חולון על החתמתה של צ'לסי הופקינס ועוד קודם לכן החתימה את סקויה הולמס. בכך השלימה חולון את מכסת הזרות שלה.

חולון שעפ"י התכנית תחל להתאמן לקראת העונה הקרובה ב-1.9 תעמיד לצד שלוש השחקניות הזרות המצטיינות שורה של שחקניות צעירות איכותיות: ליעד אורבך, אמי רינת ואיילה רוט שהצטרפו לקבוצה ואתן ישחקו מספר שחקניות בוגרות מחלקת הנערות של המועדון ; עדי נורבינד, ויארין סארג', שחקניות הסגל הרחב של נבחרת העתודה של ישראל, יהלי בן הרוש, חן קובה ומור שבתאי המגיעה מעמק יזרעאל ונחשבת לכישרון גדול ואמורה לשחק גם בקבוצת הנערות של המועדון.

מנחם וידהורן, יו"ר הקבוצה והמנהל המקצועי: "קלי היא אחת השחקניות האיכותיות ביותר ששיחקו בחולון בשנים האחרונות ובליגה כולה. החיבור שלה למועדון היה מיידי. אני מאושר שהצלחנו להחזיר אותה אלינו. לדעתי, יחד אתה אנחנו מחזיקים בשלישיית זרות איכותית ביותר ומנוסה מאד, המכירה היטב את הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully