וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ג'ו רגלנד חתם, יהונתן שולדבראנד יישאר

31.7.2020 / 22:51

הקבוצה של אריאל בית הלחמי צירפה את הגארד האמריקאי ששיחק בעבר במילאנו. הפורוורד הוותיק ימשיך, רועי הובר חתם לעונה אחת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

עדכון אחרון: 10:51

הפועל אילת ממשיכה בעבודה לקראת העונה הבאה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי החתימה הבוקר (שישי) את הגארד רועי הובר, שעל צירופו הצפוי פרסמנו השבוע. כמו כן סיכמה אילת על חזרתו של יהונתן שולדבראנד, אחרי שבין השחקן לקבוצה היו מעט חילוקי דעות, והוא יפתח את עונתו השלישית במועדון.

שחקן נוסף שהצטרף לאילת הוא הגארד האמריקאי ממוצא ליברי ג'ו רגלנד (31, 1.82). רגלנד הוא בוגר אוניברסיטת וויצ'יטה סטייט משנת 2012 שעבר מסלול ארוך ויפה באירופה. הוא הצטיין במורסיה וקאנטו לפני שקיבל הזדמנות ביורוליג במדי מילאנו ורשם 7.2 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק ביורוליג. את העונה לאחר מכן פתח בקרשיאקה אך עבר במהלכה לאבלינו בה שיחק עונה וחצי. בקיץ 2017 חתם בלוקומוטיב קובאן הרוסית, ועבר אחרי עונה לכוכב האדום בלגרד עמה זכה בליגה האדריאטית. אשתקד חזר לאיטליה ושיחק בקאנטו.

מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי, התייחס להחתמה ואמר: "היתרון היחידי של מגפת הקורונה הוא היכולת להביא לאילת שחקן בסדר גודל של ג'ו. מדובר בשחקן יורוליג מוכח ועתיר ניסיון שיחד עם יהונתן ינהיג את הקבוצה והיפוך את הסגל הצעיר לטוב יותר".

ג'ו רגלנד שחקן קרשיאקה מול רנאלדס סייבוטיס ז'לגיריס קובנה. Ozgu Ozdemir, GettyImages
עוד שם מעניין מגיע לישראל. ג'ו רגלנד/GettyImages, Ozgu Ozdemir

מי שכבר חתומים בקבוצה של בית הלחמי, מלבד הובר, הם השחקנים שהגיעו במהלך פגרת הקורונה מהליגה הלאומית - עידו דוידי, מירון רוינה ובן קרטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully