וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר פתח ברגל שמאל: מכבי חיפה הפסידה 2:1 לנוף הגליל במשחק הכנה

31.7.2020 / 10:49

המאמן הנכנס עמד לראשונה על הקווים וראה את צ'וקול וחביבאללה מסדרים לקבוצה מהלאומית ניצחון מפתיע. פלקושצ'נקו צימק, 45 דקות לשועה, רמי גרשון התלונן על כאבים ולא שותף

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה ערכה היום (שישי) את משחק האימון הראשון שלה לקראת עונת 2020/21, כשהפסידה 2:1 להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית, במגרש האימונים קצף.

ברק בכר עמד לראשונה על הקווים והציב הרכב שמורכב בעיקר משחקני ספסל בעונה שעברה וכאלו שחזרו מהשאלות, כשרמי גרשון שסבל מכאבים בשריר לא שותף. ירדן שועה היה פעיל מאוד בחלק הקדמי ויצר כמה מצבים, אבל לא מצא את הרשת והוחלף במחצית.

עודד צ'וקול כבש את הראשון של נוף הגליל בדקה ה-23 ו-13 דקות לאחר מכן ווהיב חביבאללה עבר את טרנט סיינסברי והכפיל את התוצאה.

שחקן מכבי חיפה, ירדן שועה, במשחק אימון נגד הפועל נוף הגליל. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
45 דקות מסוכנות, אבל ללא תוצרת ממשית. ירדן שועה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
שחקן מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
אבו פאני/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
ספתח פחות מוצלח על הקווים. ברק בכר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בכר פתח את המחצית השנייה עם הרכב משופר כולל כמה שחקנים בכירים (עופרי ארד, נטע לביא, דולב חזיזה, יובל אשכנזי ומוחמד עוואד), והירוקים התחילו להפעיל לחץ אפקטיבי יותר. בדקה ה-71 הגיע השער המצמק: חזיזה מסר כדור רוחב, עוואד המשיך בנגיעה לעמוד, ואת הריבאונד בעט מקסים פלקושצ'נקו פנימה.

מכבי חיפה פתחה בהרכב הבא: שריף כיוף, רוני לאופר, עאיד חבשי, טרנט סיינסברי, יהב גרופינקל, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, טימו מוזי, איברהים ג'ואברה, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביציה.

במחצית השנייה עלה ההרכב הבא: עומרי גלזר, רז מאיר, עפרי ארד, רוני לאופר, סאן מנחם, נטע לביא, מחמוד ג'אבר, דולב חזיזה, מקסים פלקושצ'נקו, יובל אשכנזי ומוחמד עוואד.

* מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה במשחק הכנה נוסף שנערך היום. רוי קורין וגיא מלמד כבשו לקבוצה מעיר היהלומים, אור אינברום כבש אצל המלאבסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully