וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית במשא ומתן בין מכבי חיפה לז'ורז' מאנג'ק

29.7.2020 / 20:00

הקאמבק מתקרב: על פי גורמים המעורים בפרטים, ביומיים האחרונים חלה התקרבות במגעים עם הקשר בן ה-31. חדרה וקרית שמונה מעוניינות בפלקושצ'נקו, סלליך מנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי חיפה/אתר מכבי חיפה

התקרבות משמעותית בין ז'ורז' מאנג'ק למכבי חיפה. לפי גורמים המעורים בפרטים, ביומיים האחרונים המגעים בין הצדדים הואצו אחרי שלפני כן היו פערים משמעותיים במשא ומתן. במכבי חיפה מעריכים שהסיכויים שהקשר יחזור לקדנציה שנייה בכפר גלים גבוהים מאוד.

אחרי שהיו פערים משמעותיים בין הצדדים, ביומיים האחרונים חלה התקרבות משמעותית וההערכות בחיפה הן שהסיכויים שהקשר בן ה-31 יחזור לקבוצה גבוהים מאוד. מאנג'ק, ששיחק בקבוצה בעונת 2018/19 והפך לאחד מחביבי הקהל, מעוניין מאוד לחתום ומחר אמורים לדון שוב הצדדים בניסיון להגיע לסיכום סופי. מלבד מאנג'ק, בחיפה בוחנים ברצינות את האפשרות להחתים קשר התקפי ובמועדון מקווים שגם זה ייסגר בקרוב.

שחקן מכבי חיפה ז'ורז' מאנג'ק. יוסי ציפקיס
בדרך חזרה. מאנג'ק/יוסי ציפקיס

מי שעשוי לעזוב הוא סינטאיהו סלליך, שבשלב זה המגעים איתו לא צולחים וישנם פערים משמעותיים בין הצדדים. סלליך מנהל במקביל מגעים גם עם קבוצות אחרות ובחיפה מקווים להגיע לסיכום איתו ולהשאירו בקבוצה.

מקסים פלקושצנקו שלא נמצא בתוכניות המקצועיות, לא יישאר. הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה מעוניינות מאוד בקשר ואף פנו רשמית לחיפה בנושא, אך שכרו הגבוה של הקשר (מוערך בכ-600 אלף שקלים בשנה) מקשה בינתיים על מתווה של השאלה. גם חדרה וגם קרית שמונה לא מוכנות לעמוד בשכר כזה עבור שחקן מושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully