וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: פטריק יאנג ואייזיאה קאזינס חתמו לעונה הבאה

31.7.2020 / 10:05

הסנטר (28, 2.08) ששיחק בעבר באולימפיאקוס ומתאושש מפציעות ברך קשות, והגארד (26, 1.93) ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים מצטרפים

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות/דוד רוזנטל

הפועל גלבוע/גליל ביצעה הלילה (בין חמישי לשישי) שני מהלכים משמעותיים לקראת בניית הסגל לעונה הבאה כשסיכמה את תנאיהם של הסנטר האמריקאי פטריק יאנג והגארד האמריקאי אייזיאה קאזינס. השניים צפויים לחתום על חוזיהם בקרוב במועדון. מי שעוד ממשיך בגלבוע הוא הגארד ג'ו תומאסון, שנשאר לעונה נוספת.

"כשהייתה ההזדמנות להביא את פטריק יאנג לא היססנו, זה שחקן שהיה ברמות הגבוהות ורוצה להגיע לשם, ויוסיף לנו פיזיות, קשיחות ומנהיגות", אמר המאמן ליאור ליובין. על קאזינס אמר: "שחקן בעל פוטנציאל גדול, ואני מאמין שהוא יתחבר יתאקלם מהר במקום, ויעזור לנו ליצור את הזהות הקבוצתית שאנחנו רוצים".

יאנג (28, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת פלורידה משנת 2014, בה שיתף פעולה עם סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. התחנה הראשונה שלו בכדורסל האירופי הייתה גלאטסראיי עמה שיחק ביורוליג ורשם 8.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים ביורוליג. ההצלחה גרמה לאולימפיאקוס להחתימו על חוזה של 1.7 מיליון דולר לשנתיים אך במהלך העונה הראשונה קרע את הרצועה הצולבת בברכו וגמר את העונה. בעונתו השנייה אצל היוונים רשם 2.7 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע ביורוליג. הוא המשיך בקיץ 2017 למילאנו, אך בשל שלל פציעות לא שיחק בקבוצה ושוחרר במהלך העונה. בעונת 2018/19 שיחק באבלינו האיטלקית, ואשתקד לא שיחק בגלל פציעת ברך קשה גם כן.

שחקן גלאטסראיי, פטריק יאנג. קובי אליהו
עוד שחקן יורוליג מגיע לליגת העל. פטריק יאנג/קובי אליהו

קאזינס (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אוקלהומה משנת 2016 שנבחר במקום ה-59 בדראפט באותה שונה על ידי סקרמנטו. אחרי עונה וחצי בליגת הפיתוח הגיע במהלך עונת 2017/18 לשולה הצרפתית. הוא חזר לעונה נוספת בקבוצת הפיתוח של יוטה ג'אז, ובעונה שעברה חתם בהפועל ירושלים, אך לא נרשם למשחקי הליגה ושוחרר אחרי תשעה משחקים בליגת האלופות לפרישטרי היוונית עמה סיים את העונה.

מי שחתומים בגלבוע לעונה נוספת הם צמד הקפטנים נתנאל ארצי ויותם חנוכי, הסנטרים בניה סרור ועידו פליישר, הקלע עמית גרשון והרכז גיל בני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully