וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים מפתיעים בספרד: ג'ורדי קרויף ימונה למאמנה החדש של בטיס?

מנואל פלגריני, שהגיע לבטיס רק בחודש שעבר, קיבל הצעה מפתה מסין, ואקס מכבי תל אביב ככל הנקרא ייקרא לדגל על ידי המנהל המקצועי החדש אנטוניו קורדון, שהביא אותו גם לצ'ונגצ'ינג ונבחרת אקוודור

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

האם ג'ורדי קרויף יהיה המאמן החדש של בטיס מהליגה הספרדית הבכירה? כך לפחות עולה מהדיווחים האחרונים והמפתיעים שמגיעים מסביליה הערב (חמישי). בטיס מינתה רק בחודש שעבר את מנואל פלגריני למאמנה החדש אחרי עונה מאכזבת, אבל הצ'יליאני קיבל הצעה מפתה מסין, שם כבר אימן במשך שנתיים את הביי, והוא צפוי לעזוב עוד לפני שאימן את הירוקים במשחק אחד.

ומי יהיה המחליף? ככל הנראה האקס ההולנדי של מכבי תל אביב. הסיבה: רק לפני כמה ימים מינתה בטיס את אנטוניו קורדון למנהל הספורטיבי החדש שלה, וזה האיש שהביא את ג'ורדי איתו לסין (צ'ונגצ'ינג ליפאן) ולאחר מכן גם לנבחרת אקוודור, שם החזיק ההולנדי 186 ימים ועזב לפני שהעביר אימון אחד.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב (שמאל) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי. ברני ארדוב
בקרוב זה מול זה בלה ליגה? ג'ורדי קרויף עם אוסקר גרסיה בבלומפילד/ברני ארדוב

קרויף בן ה-46 עזב את ספרד ב-2004, אחרי ששיחק בברצלונה, סלטה ויגו, אלאבס ואספניול. הוא הספיק לשחק לאחר מכן במטאלורג דונייצק האוקראינית וגם בוואלטה ממלטה, שם פרש והפך לעוזר מאמן. ב-2010 הגיע לא.א.ק לרנקה הקפריסאית כמנהל מקצועי, וב-2012 נחת בישראל לאותו תפקיד ושינה את מכבי תל אביב. איתו הצהובים זכו בשלוש אליפויות וגם הגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשבעונה האחרונה שלו בישראל הוא כבר שימש כמאמן ולא הצליח לזכות בתואר. בעזרת קורדון, כאמור, הוא חתם ב-2018 בסין כמאמן צ'ונגצ'ינג ליפאן, לה סייע להישאר בליגה, ואחרי קצת יותר משנה הגיע המינוי וגם הפיאסקו באקוודור.

כעת, אם המהלך המדהים הזה אכן ייצא אל הפועל, קרויף יפגוש בלה ליגה את חברו הטוב אוסקר גרסיה שמאמן את סלטה ויגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully