וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם הייתי אומר לאברמוביץ' שמקום 4 זה טוב, הוא היה שולח אותי לסיביר"

מאמן צ'לסי לשעבר החמיא לפרנק למפארד: "לאור הנסיבות, זו עונה בהחלט טובה, זה הישג גדול בשבילו. הייתי בטוח שיהיה מאמן"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

אברהם גרנט התראיין בחו"ל ודיבר על העונה של צ'לסי, פרנק למפארד והציפיות מהקבוצה. הבלוז סיימו את העונה האחרונה במקום הרביעי בליגה אחרי 0:2 מול וולבס במחזור הסיום ויפגשו ביום שבת את ארסנל בגמר הגביע. הם גם עדיין צריכים לשחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, אבל זה יהיה בגרמניה אחרי שהובסו 3:0 במשחק הראשון.

"אני חושב שלצ'לסי הייתה עונה טובה, במיוחד לאור איך שהיא התחילה, כלומר בלי האפשרות לרכוש שחקנים", אמר גרנט, "לאור הציפיות של רומן אברמוביץ', אם הייתי אומר לו לפני כמה שנים שהמקום הרביעי יהיה טוב בשבילו, הוא היה שולח אותי לסיביר. אבל בגלל המצב שנוצר, אני חושב שזה מקום טוב בסך הכול. בשביל פרנק למפארד אני חושב שזה הישג גדול.

אברהם גרנט מאמן צ'לסי עם פרנק למפארד. GettyImages
"הוא צבר המון ניסיון כשחקן, אבל ברור שזה לא אותו דבר כמו להיות מאמן". גרנט עם למפארד/GettyImages

"זו העונה הראשונה שלו כמאמן בפרמיירליג. כמובן שהוא היה שחקן וצבר המון ניסיון, אבל אי אפשר להשוות מאמן לשחקן ואני חושב שהוא ניהל את הקבוצה בצורה די טובה. היו בצ'לסי הרבה שחקנים צעירים העונה והוא ידע איך לשחק איתם, איך לתת להם מנוחה ומתי לדחוף אותם קדימה. הוא בנה בסיס טוב לקראת העתיד, אני הייתי מרוצה מאוד ממנו".

גרנט נשאל האם הוא חשב שלמפארד יוכל להפוך למאמן ואמר: "הייתי בטוח כי הוא תמיד היה מנהיג. כשדיברתי איתו, היו לו תמיד עמדות שונות לגבי כדורגל. בקבוצה שלי בצ'לסי היו הרבה מנהיגים. חשבתי שמיכאל באלאק יהיה מאמן טוב וגם דידייה דרוגבה וג'ון טרי כי הם שחקנים עם אישיות והרבה ידע בכדורגל. כמובן שידע לבד הוא לא מספיק, אתה צריך להעביר את הידע אל השחקנים, להתמודד עם הבעלים, עם התקשורת, עם האוהדים. בסופו של דבר אתה תלוי בהופעות שלך במגרש, רק התוצאות חשובות, במיוחד בטופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully