וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר שמייכל מגן על דויד דה חאה: "היחס אליו היה לא הוגן"

שוער העבר האגדי יצא להגנתו של השוער הספרדי שספג ביקורות רבות לאחרונה, בין השאר בעקבות טעויות שלו שעלו למנצ'סטר יונייטד בגביע

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

מנצ'סטר יונייטד סגרה את עונת 2019/20 בצורה נהדרת, כשהצליחה להשיג את המקום השלישי בפרמיירליג ותחזור בעונה הבאה לליגת האלופות. עם זאת, שוערה דויד דה חאה עובר תקופה לא פשוטה. השוער הספרדי ספג לא מעט ביקורות במהלך החודש האחרון מאוהדים, אנשי תקשורת ושחקני עבר של השדים האדומים. כזכור, דה חאה עלה לקבוצתו בנקודות ליגה, עוד בטרם הבטיחה את המקון השלישי, לאחר שספג שער באשמתו מול טוטנהאם, וגרוע מכך - נתן משחק בלהות בחצי גמר הגביע נגד צ'לסי - מה שעלה לקבוצתו בתואר.

מי שנחלץ להגנתו של דה חאה, הוא לא אחר מאשר פטר שמייכל האגדי, אשר עמד בין הקורות של הקבוצה הגדולה של אלכס פרגוסון, שזכתה בין השאר בטריפל (אליפות אנגליה, גביע אנגלי וליגת האלופות) בשנת 1999. "דה חאה הוא השוער הכי טוב בפרמיירליג בשנים האחרונות", אמר שוער העבר, שניסה להסביר את התקופה הפחות טובה שעברה על הספרדי: "אני חושב שכשאולה גונאר סולשיאר הגיע לקבוצה, הוא שינה את צורת המשחק בצורה כזו שלא התאימה לצורה בה דה חאה שיחק בשנים האחרונות".

שוער העבר פטר שמייכל. GettyImages
יצא להגנתו של דה חאה. פטר שמייכל/GettyImages

שוער העבר המשיך: "כשאתה צריך להתמודד עם שינויים, אתה עושה טעויות. אם אתה לא טועה, אתה לא לומד". עם זאת, שמייכל לא דואג לשוער הראשון של השדים האדומים: "הקבוצה השיגה את המקום השלישי, יש להם את הליגה האירופית על הראש כרגע. הוא יחזור לאחר הפסקה של שבועיים, יתחיל עונה חדשה - הוא יהיה בסדר. אני רואה את דה חאה כשוער הראשון על מנצ'סטר יונייטד לעוד הרבה שנים. בכנות, אני חושב שהיחס אליו היה לא הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully