וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום תיבודו חתם רשמית בניקס לחמש שנים: "אסיר תודה על ההזדמנות"

לאחר שדווח בשבוע שעבר על הסיכום ביניהם, חתם מאמן הבולס והוולבס לשעבר בתפוח הגדול. לאחר החתימה אמר: "לא יכול לחכות להתחיל לעבוד"

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו מתאמן/טוויטר

לאחר שכבר פורסם על הסיכום ביניהם שהושג בשבוע שעבר, הודיעה הערב (חמישי) ניו יורק ניקס באופן רשמי על החתמתו של המאמן טום תיבודו לחמש השנים הקרובות. תיבודו חוזר למועדון לאחר שבשנים 1996-2004 היה עוזרו של ג'ף ואן גנדי. "מדובר בווינר מוכח, שהוציא את המיטב מהשחקנים שאימן בקבוצות השונות", אמר לאחר החתימה נשיא הארגון ליאון רוז.

תיבודו בן ה-62 פתח את עונת 2018/19 כמאמן מינסוטה טימברוולבס, אך פוטר בתחילתה ומאז לא עמד על הקווים בליגה. "אני אסיר תודה על ההזדמנות לחזור לפרנצ'ייז ההיסטורי הזה כמאמן ראשי ולעבוד לצד צוות שאני מכבד מאוד", אמר מאמנה החדש של הניקס לאחר החתימה. "הכרתי את ניו יורק בתקופה שהניקס זכו להצלחות, ואין שום דבר שמשתווה לזה. אני מחכה בקוצר רוח להיות חלק ממה שאנחנו בונים כאן ולא יכול לחכות להתחיל כבר לעבוד".

מאמן מינסוטה טום תיבודו. AP
"הכרתי את ניו יורק בתקופה שהניקס זכו להצלחות, ואין שום דבר שמשתווה לזה". תיבודו/AP

בארגון בונים על המוניטין של תיבודו, אשר נחשב למאמן מאוד מוצלח בכל הנוגע לפיתוח כישרונות צעירים: "הוא יביא מנהיגות ומנטליות של עבודה קשה לארגון", אמרו בבטחה. ניו יורק לא תיקח חלק במשחקי המשך העונה הסדירה באורלנדו, ולמעשה סיימה את עונת 2019/20 עם מאזן מאכזב של 45:21, כשהיא לא מגיעה לפלייאוף עונה שישית ברציפות.

טום תיבודו החל את קריירת האימון שלו בליגה בשיקגו בולס, שם אימן בשנים 2010-2015, כולל הגעה לגמר המזרח ב-2010. בסיום אותה עונה נבחר גם למאמן העונה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully