וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור: ליגת העל לנוער תחזור לפעילות בעונה הקרובה

30.7.2020 / 17:27

משרד הספורט אישר כי הליגה תחודש למרות המגבלות הקיימות על ילדים ונוער בענפים אחרים. יו"ר ההתאחדות אורן חסון: "מברך על הבשורות החיוביות"

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

משרד התרבות והספורט עדכן את ראשי ההתאחדות לכדורגל לפני זמן קצר, כי חרף המגבלות הקיימות על פעילות ילדים ונוער בענפי הספורט השונים, יתאפשר לליגת העל לנוער לפתוח את עונת 2020/21 במתווה התואם את הליגות המקצועניות.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני מברך על הבשורות החיוביות בתקופה בה אנו עושים מאמצים אדירים להבטיח עד כמה שניתן פעילות מלאה בכלל הליגות. שר הספורט, יחד עם הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות, מבין את החיוניות בקיום הליגות והוא שותף אמיתי למאמצים שלנו. השר, כמו גם אנשי משרדו, קשובים למצוקה ומסייעים לנו במציאת פתרונות יצירתיים ואפקטיביים, ששומרים על האיזון הנכון בין שמירה על הבריאות בצד קיום שגרת ספורט".

אורן חסון במשרדי ההתאחדות לכדורגל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"אנו עושים מאמצים אדירים להבטיח עד כמה שניתן פעילות מלאה". אורן חסון/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

חסון המשיך: "עמדתנו כי ליגת העל לנוער היא בעלת מאפיינים מקצועניים זכתה לאוזן קשבת ולפיכך תתאפשר פתיחתה בהתאם למתווה שאושר לליגות המקצועניות. זה כמובן יחייב את בעלי התפקידים והשחקנים בליגת העל לנוער לגלות אחריות גדולה כדי להבטיח את התנהלותה באופן סדיר. ההתאחדות תמשיך בימים הקרובים לפתח פורמטים שונים לכלל הליגות, כחלק מההתמודדות עם משבר הקורונה וההיערכות למגוון תרחישים".

  • עוד באותו נושא:
  • אורן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully