וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: פרנק גיינס חתם בקבוצה לעונה הקרובה

30.7.2020 / 20:41

הגארד (30, 1.91) האמריקאי ששיחק בעונה שעברה בווירטוס בולוניה וכיכב בעבר גם בקאנטו חתם בקבוצה מהשרון. המאמן שרון דרוקר: "שחקן קשוח ותחרותי"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

בני הרצליה הודיעה הערב על החתמתו של הגארד האמריקאי פרנק גיינס (30, 1.91) לעונה הקרובה. גיינס הוא קומבו גארד בעל יכולת חדירה גבוהה וקליעה טובה מבחוץ, סקורר מוכח ברמות הגבוהות באירופה והוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה מהרצליה.

גיינס התחיל את הקריירה המקצוענית שלו בג'י ליג שם נבחר לשחקן המשתפר של שנת 2014, ובעל ניסיון בינלאומי רב כשבין היתר שיחק בפולין, גרמניה, פורטו ריקו, סין וליגת ה-VTB.

בשנתיים האחרונות הוא שיחק בליגה האיטלקית החזקה ונחשב לאחד הגארדים הטובים בליגה, כאשר בעונת 2018/19 שיחק בקאנטו במדיה היה הקלעי המוביל בליגה עם ממוצעים של 20.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים.

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הרצליה ממשיכה להתחזק. דרוקר/ברני ארדוב

בעונה החולפת שיחק גיינס לצדו של מילוש תאודוסיץ' בוירטוס בולוניה החזקה שעד לקטיעת העונה בשל הקורונה הובילה את הליגה האיטלקית ונחשבה לאחת הפייבוריטיות לזכייה ביורוקאפ. גיינס קלע 9.7 נקודות בממוצע למשחק בליגה האיטלקית, עם 38.9 אחוזים מחוץ לקשת. ביורוקאפ הוא קלע 11.3 נקודות בממוצע, כשאת שניים ממשחקיו הטובים במפעל רשם נגד מכבי ראשון לציון, מולה רשם 21 נקודות במסגרת המחזור השני של המפעל ו-13 נקודות במחזור השביעי.

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר: "אנחנו שמחים לקבל את פרנק אלינו לבני הרצליה, הוא שחקן קשוח ותחרותי שעבר תחנות באירופה, הוא ישתלב בסגל שבנינו ומקווים שיחד נעשה עונה טובה ומוצלחת".

גיינס מצטרף לקנדל אנטוני וג'אקים דונלדסון שממשיכים בקבוצה מהעונה שעברה ולקוטי קלארק שחתם בשבוע שעבר והוא משלים את סגל הזרים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully