וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה מהנבחרת: עודד קטש זומן לשימוע לפני פיטורים באיגוד הכדורסל

29.7.2020 / 19:28

מאמן נבחרת ישראל יסיים את תפקידו אחרי שהגיש בחודש שעבר תביעה על סך 287 אלף שקל נגד איגוד הכדורסל. בשלב ראשון לא ימונה מאמן במקומו, גיא גודס המועמד המוביל לרשת אותו בהמשך

בווידאו: התגובות להדחה של הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

עודד קטש זומן היום (רביעי) לשימוע במשרדי איגוד הכדורסל לפני פיטוריו מתפקיד מאמן נבחרת ישראל. המאמן יסיים את דרכו אחרי כמעט שלוש שנים, בהם הדריך את הנבחרת במוקדמות אליפות העולם ומוקדמות אליפות אירופה.

כזכור, קטש הגיש בחודש שעבר תביעה נגד איגוד הכדורסל על סך 287 אלף שקל על הוצאתו לחופשה ללא תשלום בימי הקורונה. לטענת המאמן הלאומי הוצאתו לחופשה הייתה באופן חד צדדי וללא ידיעתו והוא תבע כי לדעתו לא הייתה סיבה להוצאתו להוציאו לחופשה ללא תשלום. כמו כן תבע קטש את האיגוד לאחר שלטענתו לא הפרישו לו את ההפרשות לקרן הפנסיה ולקרן ההשתלמות, מה שגרם לפגיעה בתנאים הפנסיוניים שלו.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. קובי אליהו
הקדנציה תסתיים מוקדם מהצפוי? קטש/קובי אליהו

באיגוד הכדורסל שקלו בתקופה האחרונה כיצד לנהוג עם קטש, כאשר גם נשלחו אליו מסרים שאם יסיר את התביעה, ייתכן ולא יפוטר, אלא שלבסוף התקבלה ההחלטה והוא יסיים את דרכו כמאמן הנבחרת.

בשלב הזה איגוד הכדורסל לא ימנה מאמן קבוע לנבחרת ישראל, שכן לא ידוע עדיין האם החלון הבא במוקדמות אליפות אירופה, שאמור להתקיים בנובמבר 2020, אכן יתקיים או ידחה שוב בגלל וירוס הקורונה. המועמד הבולט לתפקיד הוא גיא גודס, כשאריאל בית הלחמי ישמש שוב בתפקיד מאמן נבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully