וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המתאבק המקצועי שגם בלי פלג גוף תחתון מאיים לכבוש את האולימפיאדה

21.8.2020 / 0:01

ציון קלארק בן ה-22 שנולד בלי רגליים חושף שהפך למתאבק מקצועי לאחר שספג התעללות ומקרי בריונות בבית הספר, וזו הדרך המתוקה שלו לנקום בכל מי שלא האמין בו. כעת הוא חולם להגיע לאולימפיאדה

ציון - הטריילר לסרט הדוקומנטרי על המתאבק ללא הרגליים/Netflix

ציון קלארק הוא מתאבק חסר רגליים שחולם לכבוש את האולימפיאדה ולהוכיח לבריונים מבית הספר מי צוחק אחרון. קלארק שנולד ללא פלג גוף תחתון עקב הפרעה גנטית חשף כיצד התמיכה של משפחת האומנה שלו איפשרה לו לחקור את עולם ההיאבקות המקצועית ולהגיע לאן שהוא היום.

בן ה-22 מאוהיו נולד עם תסמונת נסיגת עצם הזנב, הפרעה קשה הפוגמת בהתפתחות עמוד השדרה התחתון. הוא הסביר שהוא גדל במשפחות אומנה ולעיתים קרובות סבל מבריונות לאור העובדה שאין לו רגליים. אמו המאמצת, קימברלי, תמיד הייתה שם לצדו כדי לעודד אותו. הודות לתמיכתה המסורה של קימברלי, כיום ציון קרוב להיות אחד המתאבקים המקצוענים הטובים בעולם. הוא סיפר לדיילי מייל: "התחלתי להתאבק בכיתה ב'. כשהייתי ממש קטן, במשחקים הראשונים שלי, לא ידעתי מה לעשות וגם היריב שלי לא ידע. חלק מהילדים פחדו להתאבק אותי - ואני פחדתי להתאבק איתם. לא ידעתי מה אני עושה. השקעתי בהיאבקות המון זמן, עשיתי המון אימונים והרבה טעויות בדרך. שנים שבדקתי ונלחמתי כדי להבין מה יעבוד. כיום אני מתאמן פעמיים ביום, בערך שישה ימים בשבוע. זו שגרה, זה אורח חיים. העובדה שנולדתי בלי רגליים מעולם לא הפריעה לי לעשות את הדברים שאני רוצה לעשות".

ציון סבל בבית הספר ולעתים קרובות היה מגיב בכעס להערות התלמידים. "ילדים היו צוחקים עליי כי לא היו לי רגליים", הוא אמר, "הדרך הטובה ביותר להתמודד עם שונאים היא להשתמש בשנאה כדי להרים את עצמך. השונאים שלך הם התומכים הכי גדולים שלך - השתמש בזה לטובתך. בית הספר לא הייתה התקופה הטובה ביותר שלי, אבל כשסיימתי בית ספר הפכתי את היוצרות, נרשמתי למכללה והתחלתי לעשות את מה שאני באמת רוצה לעשות".

צפו בסיפור שלו:

הסיבה העיקרית לכך שציון הצליח לשנות את חייו לטובה הייתה השקפתה החיובית של אמו. ציון סיפר: "היחסים עם אמא שלי הם פנטסטיים. היא האישה הכי מדהימה שאני מכיר". עבור ציון בעתידו כרגע יש אינסוף אפשרויות והוא לעולם לא יפסיק לכוון גבוה. הוא אמר: "מהם החלומות והשאיפות שלי? יום אחד להגיע לקבוצה האולימפית ולהיות אחד המתאבקים הטובים ביותר בסגנון חופשי בעולם". הוא הוסיף: "השיעור הכי גדול שלי לחיים הוא שדברים לא תמיד ילכו בדרך שלך. אתה צריך לעבוד עם מה שיש לך. ברגע שתהיה מסוגל לעבוד עם מה שיש לך, דלתות רבות פשוט יתחילו להיפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully