וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי הסיכום עם האוצר: מסמך רשמי מהמנהלת נשלח לקבוצות

29.7.2020 / 10:56

ארז כלפון שיגר מכתב רשמי ראשון בנוגע לרשת הביטחון, שתהיה בהיקף של 75 מיליון שקל. סכום הקיצוץ יעמוד על 20-30 אחוז לפחות

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

מנהלת הליגות שלחה היום (רביעי) מכתב לקבוצות שונות, ובו הודיעה לראשונה על "רשת הביטחון" הצפויה בעקבות משבר הקורונה. "הריני לפנות אליכם בהמשך לסיכום שהושג לפני שבועיים מול משרד האוצר ומשרד הספורט בדבר "רשת ביטחון" כלכלית לכדורגל המקצועני בהיקף של 75 מיליון שקל על פי תבחינים שייקבעו על ידי משרדי האוצר והתרבות והספורט", כתב היו"ר ארז כלפון בפתח המכתב.

"מדובר בהסכם חסר תקדים אשר מטרתו לפצות את הקבוצות אשר נפגעו בהכנסות ממכירת הכרטיסים והמנויים ולאפשר להן את מרווח הנשימה הכלכלי הדרוש לפתיחת הליגה ולקיום פעילותן במהלכה. ככל שמגבלות הקהל תצומצמנה, או תוסרנה לחלוטין, רשת הביטחון תקטן באופן יחסי עד ביטולה המוחלט כאשר. במקרה זה תחול תקופת "גרייס" בת 30 יום לצרכי התארגנות ומכירת כרטיסים ומנויים. תנאי למתווה זה הוא דרישת משרד האוצר כי הקבוצות תבצענה צעדי התייעלות להפחתת שכר בהיקף 20-30 אחוז לפחות, וזאת בהתאם לכללים שיקבעו על ידי משרד התרבות והספורט ומשרד האוצר".

יש לציין כי מדובר בנוסח תיקון למכתב שנשלח ממשרד האוצר לפני כשבועיים, ובו נטען כי הקיצוץ הנדרש יעמוד על 30 אחוז לכל הפחות.

מימין: הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן לצד אלונה ברקת, הפועל באר שבע, איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
איך יתחלקו הכספים?/קובי אליהו

כלפון הוסיף וכתב: "הפיצוי בגין עונת המשחקים 20/2019 יהיה במסגרת הפיצויים הניתנים על ידי רשויות המדינה (ידוע לנו על מועדונים שכבר הגישו בקשה) והכל בהתאם למענקים הרוחביים שפורסמו על ידי המדינה ובכלל זאת סיוע באמצעות המענק לעידוד תעסוקה וכן מענק סיוע לעסקים בעבור השתתפות בהוצאות הקבועות. בנוסף - וכפי שנמסר לנו - משרדי האוצר והתרבות והספורט יפעלו לקידום מסלול הלוואות לקבוצות ולגופי הספורט. בהזדמנות זו אבקש להביע תודתי לשר האוצר, שר התרבות והספורט, אגף התקציבים, אנשי משרד התרבות והספורט ועובדי המנהלת אשר סייעו רבות בהגעה למתווה חשוב זה. בנוסף, אנו ממתינים להחלטת משרד הבריאות בנושא המתווה הבריאותי לשחקנים ולקבוצות לשנת המשחקים הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully