וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מתן חוזז לא יפתח את העונה, השחקנים כבר רוצים מאמן

29.7.2020 / 9:39

חוזז עדיין לא מתאושש מהפציעה מהפלייאוף. אחרי היכולת המאכזבת מול קטמון, שחקנים העידו: היינו עייפים מאימון הבוקר של ואן ליוון, צריך כבר לדעת מי המאמן לפני אירופה. נמשכים המגעים עם סחרודר

מכבי תל אביב עורכת מחנה אימונים לקראת עונת 2020/21/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מתן חוזז לא יפתח את העונה עם מכבי תל אביב באלוף האלופים מול הפועל באר שבע והוא בספק גדול גם לפתיחת הליגה. הקשר, שהיה מצוין בפתיחת הפלייאוף העליון וכבש שערים מכריעים עבור האלופה, לא מתאושש מהפציעה בגיד רגלו זכר למשחק מול בית"ר ירושלים בטדי בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחסר. חוזז/ברני ארדוב

על אף שעבר כבר זמן רב מאז שנפצע, חוזז עדיין סובל מכאבים ואתמול לא היה חלק ממשחק ההכנה הראשון של הצהובים מול הפועל קטמון אותו סיימה הקבוצה בתיקו 3:3. מכבי תל אביב פתחה רע את המשחק והיתה בפיגור במחצית הראשונה 3:1. שחקנים העידו אמש כי היו עייפים מאימון הבוקר שערך להם פטריק ואן ליוון. יחד עם זה אמר אחד השחקנים אמש: "צריך כבר לדעת מי מאמן את מכבי תל אביב לעונה הבאה. חוסר הוודאות הזה לא מוסיף להכנות שלנו לאירופה".

מכבי תל אביב ממשיכה במגעים שלה עם מועמדים לעונה הבאה וביניהם אלפרד סחרודר ההולנדי שנחשב למועמד המוביל. לא מן הנמנע שהפתיחה הצולעת אתמול תאיץ את המגעים לסגור עם המאמן שעבד בעונה החולפת בהופנהיים ואימן את מונאס דאבור.

מחנה האימונים של מכבי תל אביב בירושלים יימשך היום ומחר ויסתיים ביום ששי במשחק אימון מול בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully