וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: רועי הובר צפוי להצטרף

28.7.2020 / 20:45

הגארד (23, 1.88) עזב את הפועל חולון אחרי חודשיים טובים בשורות הסגולים וצפוי להצטרף לשורות הקבוצה של בית הלחמי. גם אור לאומי מבוקש. אבי בן שימול סיים את דרכו בקבוצה, גם בן צבי צפוי לעזוב

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, כשמי שקרוב להצטרף לקבוצה הוא הגארד רועי הובר ששיחק בחודשיים האחרונים בהפועל חולון. להובר (23, 1.88) הייתה אופציה להשאר בחולון גם לעונה הקרובה, אך האופציה שלו לא מומשה, והוא צפוי להיות שחקן החיזוק הישראלי הראשון שחותם בקבוצה של אריאל בית הלחמי. מי שעוד עשוי להצטרף לאילת הוא אור לאומי, שחקנה של בני הרצליה בשנים האחרונות, שסיים את חוזהו בקבוצה מהשרון, ומבוקש על ידי הקבוצה הדרומית.

מי שעושה את דרכו החוצה מאילת הוא אבי בן שימול, שסיכם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה הדרומית בשנה שעברה, אך החוזה מעולם לא נחתם, וכעת ההתקשרות בין הצדדים הסתיימה. גם זיו בן צבי, שפרח לאחר פגרת הקורונה לא צפוי להמשיך בקבוצה.

שחקן הפועל חולון, רועי הובר. דני מרון
צפוי להצטרף לקבוצה של בית הלחמי. רועי הובר/דני מרון

אילת כבר החתימה בתחילת השבוע את הסנטר ג'וש ניבו, בוגר אוניברסיטת טקסס איי אנד אם, והוא מצטרף לעידו דוידי, בן קרטר ומירון רוינה שממשיכים בקבוצה. יהונתן שולדבראנד מחזיק בחוזה באילת, אך לא ברור בשלב הזה האם הוא ימשיך כשבקבוצה מעוניינים שיקצץ בשכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully