וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר המריא לקפריסין, יחתום לשנתיים באפואל ניקוסיה

28.7.2020 / 20:00

חלוץ הפועל באר שבע בחמש השנים האחרונות אמור לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן לחתום על חוזה, במסגרתו הוא ירוויח 340 אלף דולר נטו לעונה

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בן שהר המריא היום (שלישי) לקפריסין כדי לחתום באפואל ניקוסיה. החלוץ יעזוב את הפועל באר שבע אחרי חמש שנים ארוכות בהן זכה איתה בכל תואר אפשרי בישראל וחווה קמפיינים יפים במפעלים אירופים. שהר המריא בטיסה ישירה לפאפוס ומשם הוא ימשיך לניקוסיה. הוא אמור לעבור בדיקות ולחתום על חוזה לשנתיים במסגרתו הוא ירוויח כ-340 אלף דולר נטו לעונה. בקבוצה הקפריסאית בונים על שהר ונתנו לו את התחושות שהוא מגיע למועדון שבונה עליו.

שחקנה החדש של אפועל ניקוסיה בן שהר. פרטי, אתר רשמי
בדרך ליעד חדש מעבר לים. בן שהר/אתר רשמי, פרטי

שהר, 30, שהחל את הקריירה שלו מעבר לים, שיחק בצ'לסי, קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות', דה חראפשחאפ, אספניול, הרטה ברלין, ארמיניה בילפלד ו-וילם ההולנדית, לפני שחתם בהפועל באר שבע בקיץ 2015. הוא סייע לקבוצה מבירת הנגב לזכות בשלוש אליפויות ברציפות והעונה גם בגביע המדינה. את העונה החולפת סיים עם 13 שערי ליגה ו-16 בכל המסגרות.

אפואל ניקוסיה היא הקבוצה המעוטרת ביותר בקפריסין עם 28 אליפויות ו-21 גביעים, אף שאת העונה החולפת (שהופסקה עקב הקורונה) סיימה במקום השלישי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully