וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת ביקשה: שינוי משמעותי בנוהלי הבידוד של הכדורגלנים

28.7.2020 / 15:22

לחץ גדול מופעל על משרד הבריאות לשנות את ההחלטה לדחות משחקים של קבוצות שאחד משחקניהן יידבק בקורונה. ואת הצורך של השחקנים לשהות בבידוד פרט לאימונים

מכבי תל אביב עורכת מחנה אימונים לקראת עונת 2020/21/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמץ גדול ולחץ של מנהלת הליגות בכדורגל לקבל היתר ממשרד הבריאות לשני שינויים קריטיים בהנחיות לאור התפשטות נגיף הקורונה. במנהלת מקיימים שיחות עם ראשי משרד הבריאות על מנת לשנות את הוראות השעה של הבידוד במקרה ששחקן נדבק וגם באופן כללי.

באשר לשחקן שנדבק, הנוהל כרגע הוא שכל השחקנים ייכנסו לבידוד מלא והמשחקים של הקבוצה יידחו. במנהלת רוצים לקבל אישור לפיו אם נמצא שחקן או אדם אחר הקרוב לשחקנים כנושא את הנגיף, כל השחקנים ועובדי המועדון יעברו שתי בדיקות בהפרש של כמה ימים ובכל מקרה ייכנסו לבידוד הביתי הכללי שנהוג היום לכדורגלנים, אבל שלא ייפסקו המשחקים. אנשי המנהלת שלחו דוגמאות מליגות שונות באירופה, כמו ספרד, אנגליה וגרמניה, בהן זה הנוהל.

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
יקלו את ההנחיות?/אתר רשמי, מכבי חיפה

בכל הקשור לבידוד הנהוג היום לשחקנים, מבקשים במנהלת לשנות את הנוהל ולאפשר לשחקנים המתאמנים היום לצאת לסידורים רגילים ולמפגשים חברתיים מלבד כאלה שכרוכים בהתקהלות ובהמוניות. בשלב הזה השחקנים שחזרו להתאמן צריכים לשהות בבידוד ביתי למעט יציאה לאימונים. במנהלת מבינים שהשחקנים לא יוכלו לעמוד בתנאים כאלה במשך עונה שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully