וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה משחקני הפטריוטס הודיעו: לא נשחק העונה

הארבעה, בהם הליינבקר הכוכב דונטה הייטאוור, בחרו לממש את אופציית הישיבה בחוץ שסוכמה עם ארגון השחקנים. גודל: "הכול ייראה אחרת העונה, החוקים יהיו מאוד נוקשים". פטריק מהומס הפך לאחד מבעלי קנזס סיטי רויאלס

ה-NFL מאפשרת לשחקניה לבחור האם לפתוח את עונת 2020 או להישאר בחוץ. בניו אינגלנד פטריוטס לא בזבזו זמן, וארבעה שחקנים כבר הודיעו בימים האחרונים כי לא ישחקו העונה: התאקל מרקוס קנון, הפולבק דני וייטל, שחקן קו ההתקפה נאג'י טוראן והשם האחרון שהצטרף הוא הנוצץ מכולם עד כה - הליינבקר דונטה הייטאוור, שותף בכיר בשלוש הזכיות בסופרבול בעשור האחרון.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס דונטה הייטאוור. Maddie Meyer, GettyImages
הפך לאב ולא רוצה להסתכן. הייטאוור/GettyImages, Maddie Meyer

הייטאוור, שכונה על ידי המאמן ביל בליצ'יק "מר פברואר" בזכות יכולותיו בסופרבול, הפך לאב ב-16 ביולי ועמד להיכנס לעונה התשיעית שלו בליגה ובפטריוטס. זו הייתה העונה האחרונה שלו בחוזה, אך לפי הסיכום עם הליגה, החוזה הזה ייגרר כעת וייכנס ל-2021.

בינתיים, קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל הוציא מסמך הסבר לאוהדים. "הקורונה תמשיך לשלוט בחיינו ולהיות אתגר עבורנו, והפוטבול לא שונה מהבחינה הזאת", כתב גודל, "כל מהלך שלנו מגיע קודם כל ממקום של שמירה על השחקנים. 2020 לא תיראה כמו כל שנה אחרת. שחקנים ומאמנים ייבדקו על בסיס יומי. אפילו הקווים ייראו אחרת. החוקים יהיו מאוד נוקשים כדי למנוע הידבקויות".

* ה-MVP של הסופרבול האחרון פטריק מהומס הפך לאחד הבעלים של קנזס סיטי רויאלס. "יש לו מחויבות עמוקה לקנזס סיטי ותשוקה עמוקה למשחק הבייסבול", אמר הבעלים העיקרי של המועדון, ג'ון שרמן.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully