וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון שיתף פוסט המתנגד לחיסוני קורונה, חטף אש והתנצל

אלוף הפורמולה 1 הסתבך באינסטגרם וביקש להבהיר את עמדתו בפני יותר מ-18 מיליון עוקביו: "לא הובנתי נכון, גם אני אנושי"

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לואיס המילטון, אלוף העולם במרוצי פורמולה 1 ואחד הספורטאים הפופולריים בהיסטוריה של בריטניה, הסתבך אתמול (שני) בעקבות שיתוף פוסט המתנגד לחיסוני קורונה. נהג המרוצים בן ה-35 של קבוצת מרצדס, הציג לעוקביו באינסטגרם פוסט של שחקן הטלוויזיה הקנדי-אמריקאי אנדרו באצ'לור הלועג לריאיון של ביל גייטס בנוגע לחיסון הקורונה, ובו נכתב: "אני זוכר מתי סיפרתי את השקר הראשון שלי".

הפוסט הזה עורר את זעמם של רבים מעוקביו של המילטון, שהאשימו אותו בשיתוף תיאוריות קונספירציה של מתנגדי חיסונים. המילטון מיהר למחוק את הפוסט המדובר ופרסם הודעת הבהרה, בה טען כי כוונתו לא הובנה והוא לא נגד חיסונים.

לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1 מוחים נגד הגזענות. רויטרס
"כל העבודה הנפלאה שלך בנושא 'חיי שחורים חשובים' נזרקה מהחלון ברגע". לואיס המילטון/רויטרס

"שמתי לב לכמה תגובות לפוסט מוקדם שפרסמתי בנוגע לחיסון הקורונה, ורציתי להסביר את כוונותיי, כי אני יכול להבין מדוע לא פורשו נכונה", כתב אלוף העולם הבריטי ל-18.3 מיליון העוקבים שלו. "יש לי הרבה כבוד לפעולות הצדקה שעושה ביל גייטס. אני גם רוצה להבהיר שאני לא מתנגד לחיסון ואין לי ספק בחשיבותו למאבק נגד וירוס הקורונה. אני מקווה שהפיתוח הזה יעזור להציל חיים. עם זאת, אחרי שצפיתי בסרטון, חשתי שיש עדיין אי ודאות לגבי תופעות הלוואי ולגבי אופן המימון של החיסון. אני אולי לא תמיד צודק בפוסטים שלי, אבל אני אנושי ואני לומד. לא שמתי לב לתגובה שצורפה לווידאו וזו אשמתי בלבד".

בין התגובות שקיבל לפני כן המילטון, נכתב: "כל העבודה הנפלאה שלך בנושא 'חיי שחורים חשובים' נזרקה מהחלון ברגע עם פוסט אחד באינסטגרם", "אתה מוקף על בסיס יומי באנשים כל כך חכמים, לא יכול להיות שאתה מחזיק בדעה כל כך טיפשית ולא מבוססת לגבי המדע. תסביר את עצמך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully