וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר נוסף עוזב את הפועל ירושלים: ג'ון הולנד חתם בקאזאן

הפורוורד שהגיע באמצע העונה והפך לאחד השחקנים הבולטים אצל עודד קטש מצטרף לקבוצת הפאר הרוסית. רשם ממוצעים של 10.4 נק' ו-4 ריב' למשחק

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי ראשון לציון על הפועל ירושלים בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

יממה לאחר שהודחה בחצי גמר הפיינל פור, איבדה היום (שני) הפועל ירושלים את אחד משחקניה הבולטים העונה, ג'ון הולנד, שחתם בקאזאן.

הפורוורד האמריקאי (31, 1.96 מ') הגיע במהלך העונה כמחליף לטרנט לוקט והשתלב מצוין בשיטה של עודד קטש. "הוא הברומטר שלנו", אמר מאמן הפועל ירושלים בחודש שעבר, אולם בעונה הבאה ייאלץ להסתדר עם ברומטר אחר.

הולנד הוא הזר השלישי שמסיים את דרכו בהפועל ירושלים העונה, אחרי ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, שעזבו במהלך פגרת הקורונה. בסך הכל, רשם הולנד 11 משחקי ליגה העונה ורשם ממוצעים של 10.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים למשחק. במשחק חצי הגמר הדרמטי מול מכבי ראשון לציון היה מהבולטים בשורות האדומים, עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. בקאזאן ישתף הולנד פעולה עם אקס נוסף של ליגת העל - נייט וולטרס, ששוחרר במהלך העונה ממכבי תל אביב.

לירושלמים יש אופציות על ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון, סולומון בריימו וטיישון תומאס. במועדון אופטימיים שבראון ישוב, ואולי גם תומאס. פלדין קיבל לאורך העונה את המסר שיישאר כל עוד ירצה, אבל לא מן הנמנע שיתבקש לקצץ בשכרו. גם בריימו צפוי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully