וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה חודשים אחרי שילדה: נעמה שפיר חתמה באליצור רמלה

לאחר שנה וחצי מחוץ למגרשים, שפיר חוזרת מפרישה ושבה לשתף פעולה עם שירה העליון, שאימנה אותה שנתיים בעירוני רמת גן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על גלבוע/גליל בחצי הגמר/צילום: דני מרון ,עריכה: ניר חן

כשבעה חודשים בלבד אחרי שילדה את בתה הבכורה, נעמה שפיר חוזרת לליגת העל. שפיר (30, 1.70 מ'), שלא שיחקה מזה כשנה וחצי, הצטרפה היום (שני) לאליצור רמלה, בשורותיה החלה את הקריירה המקצוענית שלה ב-2013.

לפני יציאתה לחופשת הריון ולידה שיחקה שפיר במכבי עירוני רמת גן בה שימשה כקפטנית הקבוצה והשיגה 9.6 נקודות בממוצע למשחק ו-4.7 אסיסטים בממוצע למשחק. היא הובילה את רמת גן לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפלייאוף בתקופה בה שירה העליון אימנה את הקבוצה. כיום העליון מאמנת את רמלה ותהא זו עונה שלישית משותפת של השתיים.

נעמה שפיר שחקנית מכבי רמת חן מול צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קאמבק. נעמה שפיר/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל פתח תקוה החתימה הבוקר את דניאל חג'ג'. השחקנית בת ה-28 שמגיעה ממכבי חיפה רשמה בעונה החולפת ממוצעים של 7.6 נקודות, 5 אסיטסים ו-3.4 ריבאונדים למשחק, והיא מצטרפת למספר צעירות ישראליות אחרות שכבר חתמו בקבוצה: שירה חג'ג' (אין קשר משפחתי) מורן ספיר, טל סהר, ניצן עמאר ואופיר קירשטיין.

מאמן הקבוצה גיל סלע אמר לאחר ההחתמה: "דניאל חג'ג מהווה תוספת כוח משמעותית ביותר לקבוצה שלנו. היא שחקנית עם קור רוח ומנהיגות יוצאת דופן שתסייע לנו בכל הקשור ללחץ ההגנתי ובעלת יכולת ניהול משחק טובה מאד. אני מקווה שבעזרתה נגיע להישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully