וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "סולומון מזכיר את הזאר, דור פרץ בגרמניה היה שווה 20 מיליון יורו"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר החמיא לשחקנים בריאיון ל"בילד'" והסביר: "לא רציתי להיתקע בישראל בזמן משבר הקורונה"

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

בזמן שנבחרת ישראל יצאה לדרך חדשה עם וילי רוטנשטיינר כמאמן ראשי ולצדו אלון חזן, המאמן הקודם אנדי הרצוג מחכה להצעה כדי לאמן לראשונה קבוצה. הערב (ראשון) הוא העניק ריאיון ל"בילד" הגרמני והתייחס בין היתר לשחקנים אותם אימן בישראל.

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
החוזה שהוצע לא דמה לקודם. אנדי הרצוג/ברני ארדוב

תחילה דיבר הרצוג בן ה-51 על הסיבה לעזיבת נבחרת ישראל, ואמר: "קורונה הייתה הגורם המכריע. משחק הפלייאוף הועבר ממרץ לסתיו, והם הציעו לי חוזה חדש שלא היה דומה לקודם. גם לא היה ברור אם אוכל להשאיר את הצוות שלי. והיו גם סיבות אישיות: לא רציתי להיתקע בישראל בזמן משבר הקורונה ובלי שאוכל לחזור למשפחה באוסטריה. היו יותר מדי סימני שאלה".

על מה שלמד בישראל: "ניצחנו את אלבניה ולראשונה היו בהרכב שישה יהודים וחמישה ערבים. זה עשה כותרות שאוסטרי היה צריך להגיע כדי שזה יקרה. עבורי, המוצא לא היה חשוב, אלא אספקטים מקצועיים בלבד. וכולם עבדו היטב יחד".

כאשר התבקש להמליץ על ישראלים לאקסית שלו ורדר ברמן, הרצוג אמר: "מנור סולומון הוא שחקן קדמי נהדר בשחטאר דונייצק. הוא מזכיר את אדן הזאר. שחקן ששייך לטופ מבחינתי הוא דור פרץ. הוא יכול לשחק כ-6, כ-8 או כבלם. אם היה משחק בגרמניה, הוא היה שווה 20 מיליון יורו. כמאמן, הייתי לוקח אותו מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully