וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: סוטיריס מאנולופולוס על סף סיכום

27.7.2020 / 6:30

מאמן יווני רביעי בליגת העל: המאמן בן ה-49 שהדריך בעברו את פנאתינייקוס, א.א.ק אתונה ובשנתיים האחרונות את לימנוס בליגה הראשונה צפוי להחליף את נדב זילברשטיין בשורות הכתומים שהודיעו שנרשמו לעונה נוספת ביורופקאפ

תמיר בלאט, עידן זלמנסון, בר טימור זורקים מחצי מגרש/מתוך אינסטגרם

עירוני נס ציונה קרובה לסיכום עם המאמן היווני סוטיריס מאנולופולוס בן ה-49 שצפוי להחליף את נדב זילברשטיין בתפקידו. יו"ר הכתומים יניב מזרחי נפגש עם מספר מועמדים לתפקיד ושוחח עם מספר מאמנים זרים לפני שהחל את המגעים מנאולופולוס שיהיה המאמן היווני הרביעי בעונה הבאה בליגת העל כשיחתום לצד יאניס ספרופולוס ממכבי תל אביב, סטפנוס דדאס מהפועל חולון ויאניס קסטריטיס מהפועל תל אביב.ביוון פורסם במהלך הלילה (בין ראשון לשני) כי הושג הסכם בין הצדדים.

בנס ציונה חתומים לעונה הבאה שני שחקנים בלבד - טל דן וליאור קררה כשגם לרביב לימונד יש חוזה לעונה הבאה עם אופציית יציאה של הכתומים. נס ציונה הודיעה הבוקר שתמשיך לעונה השלישית לשחק במפעל המשני של פיב"א - היורופקאפ.

יו"ר המועדון יניב מזרחי: "אנחנו רוצים להמשיך בהתקדמות של המועדון, והשתתפות קבועה באירופה זה מרכיב מרכזי בכך. אנחנו רואים את ההשתתפות באירופה כחשיבה אסטרטגית לקידום שחקנים. אנחנו מקווים כי העונה האירופית תצא לפועל, ושנוכל להצעיד את המועדון להישגים גם בזירה הבינלאומית."

סוטיריס מאנולופולוס. Action Images, אתר רשמי
המושבה מתרחבת. סוטיריס מאנולופולוס/אתר רשמי, Action Images

מאנולופולוס פרש ממשחק פעיל בשנת 2004 אחרי קריירה שעברה בין פפאגו, מארוסי ודוקאס. הוא החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן של פרישטרי ומקדניקוס לפני שהיה עוזר במשך חמש שנים במארוסי. אחרי שנה נוספת כעוזר באריס סלוניקי. מונה בשנת 2012 כעוזר המאמן של פנאתינייקוס, ובסוף עונת 2014/15 אימן לזמן קצר את הקבוצה במקומו של דושקו איבנוביץ' שפוטר. במקביל שימש גם כעוזר מאמן נבחרת יוון בין שנת 2011 ל-2012.

בקיץ 2015 מונה לעוזר המאמן של א.א.ק אתונה, וכעבור שלושה חודשים החליף את דראגן שאקוטה בתפקיד המאמן, בעוד שאקוטה עובר להיות הג'נרל מנג'ר של הקבוצה. בקיץ 2016 חזר לתפקיד עוזרו של יורי זדובץ', אך במרץ 2017 שב לתפקיד המאמן הראשי אותו מילא עד לאמצע עונת 2017/18, כששאקוטה מחליף אותו ומוביל את א.א.ק לזכייה באליפות. בשנתיים האחרונות אימן את קבוצת לימנוס, שהחליפה את לאריסה, והוביל אותה לפלייאוף ולמקום החמישי בעונה לאחר מכן. העונה התפרקה הקבוצה כלכלית ומנולופולוס עזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully