וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הנשים: צ'לסי הופקינס חתמה באליצור חולון

אחת הזרות הכי איכותיות בליגת העל תצטרף לחולון לאחר שלוש עונות מוצלחות באשדוד. מנחם וידהורן: "ביחד איתה המועדון שואף לחזור לארבע הגדולות"

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור חולון הודיעה הבוקר על החתמתה של צ'לסי הופקינס, אחת הכדורסלניות הזרות הטובות ביותר המשחקת בישראל בשנים האחרונות.

הופקינס (30, 1.73 מטר) מגיעה לחולון אחרי שלוש עונת במכבי בן בנות אשדוד, עמה זכתה באליפות המדינה ובגביע המדינה, שתי עונות במכבי עירוני רמת גן איתה זכתה בגביע (2017) וקודם לכן שתי עונות בבנות הרצליה, שגם בשורותיה זכתה בגביע (2015). במרבית המשחקים העמידה סטאטיסטיקה של טריפל דאבל. בעונה האחרונה השיגה 13.6 נקודות, 8.3 כדורים חוזרים ב ו-8.2 אסיסטים בממוצע למשחק. הופקינס היא בוגרת מכללות סן דייגו ודיוק, ואף על פי שלא נבחרה לדראפט המקצועניות, שיחקה בשיקגו סקיי בשלוש עונות - 2013, 2017 ו-2018.

צ'לסי הופקינס. מנהלת ליגת העל בכדורסל, אתר רשמי
מהזרות האיכותיות ביותר. הופקינס/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל בכדורסל

יו"ר אליצור חולון מנחם וידהורן אמר אחרי חתימת ההסכם עם השחקנית: "הופקינס היא קודם כל מנהיגה במגרש ומחוצה לו. בכל קבוצה בה שיחקה ניתן היה לראות את ההשפעה הגדולה שלה והשידרוג שעשתה לשחקניות שלצידה. היא סוג של מניה בטוחה, מעבר למספרים הנהדרים שלה. היא שומרת קשוחה ומבינה את המשחק ברמה הגבוהה ביותר. ביחד איתה אליצור חולון שואפת לחזור למועדון ארבע הגדולות של הליגה במסגרת הפיינל פור אחרי היעדרות של עונה אחת, וננסה להשיג תואר ראשון אחרי למעלה משני עשורים".

הופקינס מצטרפת לזרה סקויה הולמס שכבר חתמה בקבוצה ולישראליות ליעד אורבך, איילה רוט ואמי רינת. בקבוצה מקווים עכשיו לצרף שחקנית זרה גבוהה איכותית ובכך להשלים את הסגל לעונה הקרובה שאמורה להיפתח ב-12 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully