וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מזהירים: "גלבוע/גליל יותר מסוכנת מהפועל תל אביב"

26.7.2020 / 9:44

הצהובים יעלו לחצי גמר הפיינל פור (21:15, ספורט 5) עם לא מעט חשש: "מי שחושב שנזלזל, טועה". פסימיות לגבי שיתופו של אייסי, במועדון יכריזו על החתמת קלויארו וג'ונס אחרי סיום העונה

תמיר בלאט, עידן זלמנסון, בר טימור זורקים מחצי מגרש/מתוך אינסטגרם

מכבי תל אביב תעלה הערב (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) לחצי גמר הפיינל פור נגד הפועל גלבוע/גליל כשהמטרה שלה ברורה - לעלות לגמר בדרך לאליפות ה-54. הצהובים מגיעים לסדרה אחרי שגברו 1:2 על הפועל תל אביב, כשהמשחק האחרון והקובע נערך רק ביום חמישי האחרון.

מי שחוזר לסגל הקבוצה הוא הגארד סקוטי ווילבקין שסיים לרצות עונש השעיה בגין ההרחקה שלו במשחק מספר 2 ברבע הגמר, ובמכבי מקווים כי הוא ישתלט על עמדת הרכז שהייתה חסרה מאוד במשחק הקודם. בנוסף, קווינסי אייסי נרשם בשנית להתמודדות, אך בקבוצה פסימיים לגבי סיכויי שיתופו, וייתכן שגם הוא, וגם אלייז'ה בריאנט, שלא משחקים מאז סוף חודש יוני, לא ישובו כלל לפעילות העונה.

יפתח זיו שחקן הפועל גלבוע/גליל מול סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. לילך וייס רוזנברג
רחוקים מלזלזל. ווילבקין מול יפתח זיו/לילך וייס רוזנברג

בצוות המקצועי הזהירו מאוד את השחקנים בימים האחרונים מהיריבה. "מי שחושב שאנחנו נבוא ונזלזל בגלבוע, טועה", סיפר אחד מאנשי מכבי אתמול, "אנחנו יודעים וגם הבהירו את זה לשחקנים - גלבוע מסוכנת יותר מהפועל תל אביב. יש לה יותר קלעים, היא לא פחות אתלטית אם לא יותר, ויש לה יותר עומק בצבע מכל קבוצה אחרת בליגה. זה הולך להיות קשה".

במועדון מקפידים שלא להודיע שום הודעות רשמיות לקראת העונה הבאה, אך מלבד שמונת השחקנים שכבר הוכרזו כבעלי חוזה לעונה הבאה, נסגרו העסקאות של שני שחקנים נוספים והקבוצה תכריז עליהם לאחר שתסתיים העונה. אנג'לו קלויארו האריך את חוזהו בשנתיים נוספות, עם אופציה לשנה שלישית, כששכרו בשנתיים הראשונות יהיה כ-750 אלף דולר במצטבר, וגם כריס ג'ונס מבורסאספור יצטרף לקבוצה, גם כן לשנתיים, כשמכבי תשלם לקבוצה הטורקית על שחרורו כ-50 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully