וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גופתה התגלתה שרופה וחרוכה": מי רצח את שחקנית הפוקר המקצוענית?

סוזי ז'או שגרפה קרוב לרבע מיליון דולר בקריירת הפוקר שלה, זוהתה רק אחרי שימוש בטביעות אצבע. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור, אבל עדיין לא הגיעה לפריצת דרך בחקירה. אחד החשדות המרכזיים: רצח שקשור בעיסוק שלה

בווידאו: סוזי ז'או, שחקנית פוקר מקצוענית שנרצחה/מתוך יוטיוב

תעלומת מותה של שחקנית פוקר מקצוענית, נחקרת באופן מאומץ על ידי משטרת וייט לייק בקרבת דטרויט. ביום שני האחרון נמצאה גופתה של סוזי ז'או בפארק במישיגן, כשדובר המשטרה סיפר ש"היא הייתה שרופה וחרוכה ורק טביעות האצבע גילו את זהות המתה".

על פי הדיווחים מהימים האחרונים, במשטרה מעריכים שז'או מתה כבר ב-12 ביולי, אבל מתקשים למצוא קצה חוט בנוגע לנסיבות: היכן היא מתה, האם נרצחה, מי שרף את גופתה ומה היה המניע. בכלי התקשורת נטען שחוקר מקרי המוות עדיין לא קבע את סיבת המוות, אבל כרגע החקירה יוצאת מנקודת הנחה שהיא נרצחה.

ז'או נודעה בעולם הפוקר כ-Susie Q והיא השתתפה בכמה טורנירים גדולים, כולל באירוע המרכזי מסבב גביע העולם. היא התחרתה בעיקר בלוס אנג'לס ולאס וגאס, גרפה סכומים שמוערכים בקרוב ל-225 אלף דולר, אבל לאחרונה חזרה לבית הוריה במישיגן.

סוזי ז'או, שחקנית פוקר מקצוענית שנרצחה. צילום מסך, צילום מסך
"אני משחקת פוקר בסיכון גבוה למחייתי, שזה דבר קצת מוזר כי אני אישה". סוזי ז'או/צילום מסך, צילום מסך

ז'או שהייתה בת 33 בלבד במותה, נחשבה לשחקנית נועזת שאוהבת לקחת סיכונים. באחד הפרופילים שלה בטוויטר היא כתבה: "אני מפזזת כמו חד קרן בעולם של סוסים. אני משחקת פוקר בסיכון גבוה למחייתי, שזה דבר קצת מוזר כי אני אישה".

חוקרי המשטרה עובדים ביחד עם ה-FBI במטרה לפענח את המקרה ואחד הכיוונים שנבדקים הוא כמובן שמותה קשור למקצוע שלה: שחקנית פוקר מקצוענית. המקרה נחקר כבר במשך כמעט שבוע ובינתיים נראה שרב הנסתר על הגלוי - גם אחרי שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בהודעה רשמית.

"כולם אהבו אותה", סיפרה חברתה, מישל לאגרו, "אף אחד לא זוכר שהיא רבה עם מישהו, שהיה לה איזשהו קונפליקט". חברה אחרת, מרדית' רוגוסקי, אמרה: "בפעם האחרונה שדיברנו, היא סיפרה שהיא חזרה למישיגן ובוחנת אפשרויות חדשות, ביניהן אירועי פוקר באזור. בכל פעם שהיא סיפרה לנו - חברות הילדות שלה - על קריירת הפוקר שלה, היא מאוד התרגשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully