וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלף המיקוח של רומא? "החתמת סוף פודגוראנו נועדה בין היתר לפתות את כריס סמולינג"

הג'אלורוסי נחושים להשאיר את הבלם שהגיע בהשאלה מיונייטד. באיטליה טוענים: צירוף הישראלי הצעיר, המיוצג על ידי אותה סוכנות שחקנים, אמור "להוכיח את רצינותם"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

מסתבר שלהחתמת סוף פודגוראנו ברומא יש סיבה משנית שאינה בהכרח מקצועית: על פי "גאזטה דלו ספורט", צירופו של שחקן הכנף הישראלי הצעיר נועד בין היתר, לשמש כקלף מיקוח במשא ומתן עם כריס סמולינג. הבלם בן ה-30 משחק בעונה ברומא בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד, ולמרות שהג'אלורוסי נחושים להשאירו, עדיין לא ברור האם סמולינג ו/או מנצ'סטר יונייטד מעוניינים בכך.

החתמת פודגוראנו בן ה-18, שמיוצג על ידי אותה סוכנות שחקנים כמו סמולינג, אמורה בין היתר "להראות את הרצינות של רומא בנוגע להשארת סמולינג", ולשכנע את סוכניו להחזירו לעונה נוספת בעיר הבירה של ארץ המגף.

סוף פודגוראנו חותם ברומא. -, אתר רשמי
כבר שווה את ההשקעה? סוף פודגוראנו/אתר רשמי, -

כך או כך, רומא רואה בפודגוראנו שנרכש על ידי הקבוצה ממכבי חיפה ביולי האחרון, השקעה עתידית כדאית, ועל כך יעיד הסכום שהעבירה לסגנית אלופת ישראל תמורתו - כ-350 אלף יורו. בשלב ראשון הוא יצטרף למחלקת הנוער של קבוצת הפאר וישחק תחת המאמן אלברטו דה רוסי, אביו של השחקן האגדי דניאלה דה רוסי. על פי דיווחים באיטליה, רומא מייעדת לפודגוראנו את עמדת החלוץ המרכזי, ורואה בו יורש פוטנציאלי לאדין דז'קו המתבגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully