וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סקוטי ווילבקין סירב לחוזה מקוצץ במכבי תל אביב ובודק אופציות אחרות ביורוליג

ביוון טוענים: כוכב הצהובים שחתום עד 2022 התבקש לקצץ בשכרו בצורה משמעותית ושוקל את המשך דרכו. ריאל מדריד ופנרבחצ'ה כבר הגישו עליו הצעות. במכבי תל אביב מכחישים בתוקף: לא דיברנו איתו על כסף

תמיר בלאט, עידן זלמנסון, בר טימור זורקים מחצי מגרש/מתוך אינסטגרם

ביוון טוענים: סקוטי ווילבקין עשוי לגרום לאפקט דומינו בשוק ההחתמות ביורוליג. כתב האתר SDNA סוטיריס וטאקיס פרסם אמש (שבת) דיווח שאמינותו לא ברורה, בנוגע לעתידו של הרכז במכבי תל אביב. כזכור, ווילבקין חתם רק בסוף חודש ינואר על חוזה לשלוש שנים נוספות ביד אליהו, במהלכן הוא אמור להרוויח סכום כולל המוערך בכ-5.5 מיליון דולר.

ואולם, לטענת הכתב, ווילבקין חזר בימים האחרונים להוות אופציה בשוק, אחרי שסירב לבקשת מכבי תל אביב לקצץ בשכרו בצורה משמעותית. "שמעתי בימים האחרונים שסקוטי ווילבקין מועמד שוב לריאל מדריד, שכבר רצתה אותו בעבר. הופתעתי, כי אני יודע שהוא חתום במכבי תל אביב, אז בדקתי מה קורה איתו. ממה שאני מבין, סוכנו (מישקו רזנאטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי) התחיל לבדוק אופציות אחרות בשוק בעקבות ההצעה המופחתת של מכבי תל אביב", אמר וטאקיס בפודקאסט ביוון.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא יעמוד בחוזה שלו? סקוטי ווילבקין/דני מרון

על פי הדיווח, "הסוכן גילה מהר מאוד שיש התעניינות שיא בווילבקין. פנרבחצ'ה כבר הגישה עליו הצעה ורואה בו מועמד מצוין, בין היתר בזכות האזרחות הטורקית שיש ברשותו. גם ריאל מדריד הגישה עליו הצעה, ושוקלת לצרף אותו כמחליפו של פקונדו קמפאסו, אם האחרון יעזוב. ריאל ממש רוצה את ווילבקין, ובמקביל מתעניינת גם בלוקה וילדוסה מבאסקוניה, אם כי סעיף השחרור הגבוה שלו מרתיע".

מן הסתם, ווילבקין נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב לעונה הבאה והסגל אף צפוי להיבנות סביבו, אחרי שהפך בעונה החולפת לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה. אבל על פי הדיווח, הוא עדיין עשוי לשנות את כל התמונה בשוק ההעברות ביורוליג. אם יעבור לפנרבחצ'ה, הוא עשוי להחליף את ליאו וסטרמן שלא נמצא בתוכניות של המאמן החדש איגור קוקושקוב. וסטרמן הוצע בימים האחרונים לפנאתינייקוס, ששוקלת ברצינות את צירופו למקרה שעסקת ניקו לפברוביטולה מריאל מדריד לא תצא לפועל.

לפרוביטולה כבר הגיע לסיכום עקרוני עם פאו לגבי תנאיו האישיים, אולם היוונים ממתינים לשחרורו מריאל מדריד שעדיין לא הגיע וממשיך להתעכב. על פי הדיווח, אם ווילבקין יעזוב וריאל לא תסכים לשחרר את לפרוביטולה לפנאתינייקוס, מכבי תל אביב תנסה להחתים את הרכז הארגנטינאי.

מכבי תל אביב הכחישה בתוקף את הידיעה, ולטענתה נושא שכרו של ווילבקין כלל לא עלה לדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully