וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפואל ניקוסיה חיפשה שחקן כמו בן שהר". גם עומרי אלטמן מועמד

בקפריסין מתלהבים מהגעתו של שהר: "הפתרון לבעיה הגדולה של אפואל: כיבוש שערים". המאמן מרינוס אוזונידיס, שהדריך את אלטמן בפנאתינייקוס: "אנחנו מחפשים עוד שחקני התקפה"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

באפואל ניקוסיה נערכים להגעתו של בן שהר ובאחד מאתרי הספורט באי כתבו היום: "החלוץ הישראלי מגיע לאפואל ניקוסיה מסיבה חשובה: לתת פיתרון לקבוצה שלא הצליחה לכבוש מספיק שערים בעונה שעברה. המאמן מרינוס אוזונידיס חיפש חלוץ כזה הרבה זמן".

הערב (שבת) אפואל ניצחה את ארמיס אראדיפו 0:3 במשחק אימון ואחריו המאמן אוזונידיס אמר: "בן שהר מגיע ואנחנו רוצים להתחזק בעוד כמה עמדות. אנחנו צריכים שחקן הגנה, שחקן כנף, קשר למרכז המגרש ואולי חלוץ. לא נחתים שחקנים רק כדי להגיד שהחתמנו שחקנים".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
שהר/ברני ארדוב

אחת האפשרויות שעלו בשבועיים האחרונים לחיזוק נוסף באפואל ניקוסיה הוא עומרי אלטמן. שחקן הפועל תל אביב יכול לשחק בכמה עמדות ולהעניק פתרונות התקפיים אחרי עונה בה כבש 9 שערים. בנוסף, אוזונידיס מכיר אותו היטב מימיהם המשותפים בפנאתינייקוס ועד שאלטמן נפצע באופן חמור בברך, המאמן היווני נהג לשתף אותו כמעט בכל משחק בקבוצת הפאר מאתונה.

אפואל ניקוסיה התחילה את העונה הנוכחית אחרי שבע אליפויות רצופות, אבל התקשתה מאוד בחלק ההתקפי, כבשה 35 שערים ב-22 משחקי ליגה ודורגה במקום השלישי לפני שהליגה הופסקה בגלל התפרצות נגיף הקורונה.

הקפריסאים שכבר החתימו כמה שחקני הגנה, מחפשים שחקנים שיכולים לתת להם תפוקה מספרית. לאלטמן יש סעיף יציאה לחו"ל בגובה של 300 אלף יורו ושמו כבר נמצא על השולחן של הקבוצה הקפריסאית, שבוחנת גם אפשרויות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully