וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו וויליאמס בילה במועדון חשפנות מחוץ לבועה, ועלול להחמיץ את פתיחת העונה

כוכב הקליפרס תועד בבילוי אסור באטלנטה ועלול לשהות בבידוד ממושך במתחם בדיסניוורלד. הקליפרס ניצחו בלעדיו, דנבר הפסידה

לקראת שובה של ה-NBA/טוויטר

בווידאו: טריילר לקראת שובה של ה-NBA

רגע לפני חידוש עונת ה-NBA, נמשכים משחקי ההכנה. אמש (שבת) נערכו כמה משחקים שנמשכו אל תוך הלילה.

משחקי הלילה:

ל.א לייקרס - אורלנדו 112:119
מילווקי - סקרמנטו 123:131
יוטה - מיאמי 99:101
סן אנטוניו - ברוקלין 124:119
וושינגטון - ל.א קליפרס 105:100
ניו אורלינס - דנבר 104:119

שחקן לוס אנג'לס קליפרס לו וויליאמס מבלה במועדון חשפנות. מתוך טוויטר, צילום מסך
התמונה המפלילה: לו וויליאמס במועדון חשפנות/צילום מסך, מתוך טוויטר

וושינגטון - ל.א קליפרס 105:100

נתחיל מהסיפור המשונה של הלילה בקליפרס: לו וויליאמס, שעזב את הבועה בדיסניוורלד "מסיבות משפחתיות", תועד במועדון חשפנות באטלנטה - ובעקבות זאת הבידוד שבו ישהה עם חזרתו למתחם עשוי להיות ממושך ולגרום לו להחמיץ לפחות משחק אחד של הקליפרס עם חידוש העונה. בתמונה שפרסם חברו של וויליאמס, הוא נראה מחזיק משקה כשפניו מסיכה שקיבל במתחם של ה-NBA באורלנדו. בעקבות התיעוד, ה-NBA תחקרה את וויליאמס, שחזר הלילה לבועה ואמור היה לשהות בבידוד של ארבעה ימים בלבד. כעת ייתכן שהוא יחויב בבידוד של שבועיים, מה שיגרור היעדרות מהמשחקים הבאים של הקליפרס.

כך או כך, על הפרקט הקליפרס רשמו בלעדיו עוד ניצחון בהכנה. פטריק פטרסון הוביל את הקלעים עם 16, מרכוס מוריס, אמיר קופי ורודני מקגרודר הוסיפו 13 כל אחד, והכוכבים פול ג'ורג' (11) וקוואי לאונרד (6) שיחקו על הילוך נמוך. את הוויזארדס הוליך איסק בונגה עם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים.

ניו אורלינס - דנבר 104:119

שלב הניסויים של מייק מאלון נמשך: מאמן הנאגטס שוב העלה חמישייה הרפתקנית וגבוהה במיוחד, כשניקולה יוקיץ' מתופקד כרכז, ושוב הקבוצה מעט קרטעה. יוקיץ' אמנם פלרטט עם טריפל דאבל וסיים עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-25 דקות וגם בול בול הבליח פעם נוספת עם 15 נקודות משלו, אבל זה לא מנע את ההפסד. הפליקנס עדיין לא קיבלו את זאיון וויליאמסון שנמצא בבידוד במתחם, אבל קיבלו יכולת טובה מניקייל אלכסנדר ווקר שהצטיין עם 21 נקודות.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. AP
הפעם החמישייה ההרפתקנית עבדה קצת פחות טוב. יוקיץ'/AP

יוטה - מיאמי 99:101

ניצחון ראשון לג'אז במשחקי ההכנה. על אף סימני השאלה בנוגע לכימיה בינו לבין שאר הקבוצה, רודי גובר סיים עם 21 נקודות ב-23 דקות, וקיבל שלל אסיסטים מדונובן מיטשל שעמו הוא נמצא במתיחות, כביכול. מייק קונלי וג'ורדן קלארקסון הוסיפו 17 כל אחד, כשמנגד ההיט שחסרו ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו, קיבלו 27 מקלי אוליניק ו-20 מטיילר הירו.

סן אנטוניו - ברוקלין 124:119

למרות הסגל הדליל, ההתקפה של הנטס תפקדה היטב בדרך לנציחון. מעל כולם עמד קריס לוורט שצלף 27 נקודות, אולם גם רודיונס קורוקס וטיילר ג'ונסון עם 17 כל אחד היו במיטבם. את הספרס הובילו דרק ווייט עם 22 וברין פורבס עם 15.

קייל קוזמה לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
דרך נהדרת לחגוג יום הולדת. קייל קוזמה/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס - אורלנדו מג'יק 112:119

לאחר ההפסד לדאלאס בניסוי הכלים הראשון בבועה, פתחה הערב הקבוצה מעיר המלאכים בסערה את המשחק נגד המג'יק, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:35. המג'יק חזרו למשחק וניצחו את רבעים מספר 2 ו-3, כשאת האחרון ניצחו ב-11 הפרש. הלייקרס שמרו על יתרונם במהלך הרבע הרביעי, במהלכו ניסתה אורלנדו להשיג את המהפך, אך נכשלה בכך ורשמה הפסד במשחק ההכנה הראשון שערכה מאז הופסקה הליגה. קייל קוזמה, שחגג אתמול יומולדת, היה הקלע הבולט של המנצחת וסיים עם 25 נקודות להן הוסיף 7 ריבאונדים. לברון ג'יימס קלע 20 ומסר 7 אסיסטים.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. GettyImages
סטטיסטיקה מרשימה ב-15 דקות בלבד. יאניס אנטטוקומפו/GettyImages

מילווקי באקס - סקרמנטו קינגס 123:131

המחצית הראשונה הייתה המשך ישיר למשחקה הקודם של מילווקי שנראתה דורסנית מתמיד וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 60:80. במחצית השנייה איפשרו השחקנים של מייק בודנהולצר לקינגס לחזור למשחק ולהוריד את ההפרש לחד ספרתי. עם זאת, זה לא היה מספיק כדי לאיים על מילווקי שסגרה ניצחון שני מתוך שני משחקי הגנה עד כה. יאניס אנטטוקומפו שיחק הפעם 15 דקות בלבד, במהלכן תרם 15 נקודות, 9 ריב' ו-6 אס'. קייל קורבר בן ה-39 קלע 22 עבור המנצחת והוריד 6 ריב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully