וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין שחקן מכבי תל אביב: טרם הושג סיכום עם סראגוסה בנוגע לאמאדור

25.7.2020 / 18:10

הבלם שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקרית שלום, כבר סיכם בקבוצה הספרדית, אבל המו"מ העיקש בין המועדונים עדיין לא הושלם

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

נמשך המו"מ בין מכבי תל אביב לריאל סראגוסה בנוגע למעבר של ז'איר אמאדור מהאלופה הישראלית לקבוצה הספרדית. תנאיו של אמאדור בסראגוסה כבר מסוכמים באמצעות סוכנו הספרדי, אבל המגעים בין המועדונים עדיין לא הבשילו לכדי חתימה.

לבלם חוזה לעונה נוספת בקרית שלום, כך שמצד אחד הצהובים דורשים דמי העברה, אבל מצד שני יודעים שבקיץ הבא הוא יסיים הסכם ואז הם לא יוכלו לקבל עליו תמורה. בכל מקרה, אמאדור עזב את ישראל בסוף העונה והאלופה מתכוננת לעונת 2020/21 בלעדיו, תוך שהיא כבר מחפשת בלם זר אחר.

ב-AS דווח היום פעם נוספת שאמאדור הוא מטרת הרכש מספר 1 כרגע של המנהל המקצועי לאלו אראנטגי - האיש שצירף אותו בזמנו לווסקה בה הבלם רשם את הפריצה הגדולה שלו. לפי הדיווח, לאלו נמצא בקשר שוטף עם סוכנו של אמאדור כבר למעלה משנה בדבר מעבר של השחקן לחה רומארדה.

שחקן מכבי תל אביב, ז'איר אמאדור. דני מרון
ישחק בסראגוסה, השאלה באיזו ליגה. אמאדור/דני מרון

סראגוסה סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי והיא תשחק בפלייאוף ההעפלה לליגה הבכירה. אם היא תעמוד במשימה, התקציב שלה יגדל פלאים, אבל במועדון נחושים רואים באמאדור שחקן מפתח גם אם זה יהיה בליגה הבכירה.

כזכור, הבלם בן ה-30 הצטיין בעונת העלייה של ווסקה ללה ליגה, אבל העדיף לא לחתום על חוזה חדש ובחר בהצעה המפתה ממכבי תל אביב. אולי כעת, אחרי שהמו"מ בין סראגוסה למכבי תל אביב בנוגע לדמי ההעברה ייחתם, הוא יזכה לשחק בליגה הבכירה בספרד לראשונה בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully