וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התשובה לרונאלדו", דיווח: אינטר מתכננת להחתים את מסי בקיץ הבא

ב"גאזטה" מדווחים שבעלי הקבוצה ינסו לנצל את שהייתו של חורחה מסי במילאנו ולפתות את הכוכב, שמסיים חוזה בברצלונה בקיץ 2021

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

האם הקיץ הבא יסמל את סוף התקופה של ליאונל מסי בברצלונה? לא מדובר בדיווח באתר זניח, אלא ב"גאזטה דלו ספורט", עיתון הספורט הגדול באיטליה שטוען שאינטר מתכננת לצרף את הכוכב הארגנטינאי בקיץ הבא, אז גם יפוג חוזהו של השחקן בבארסה.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר מול ליאונל מסי שחקן ברצלונה, אוקטובר 2019. GettyImages
ישחקו יחד באינטר או יחליפו קבוצות? מסי במפגש עם לאוטרו/GettyImages

לפי הדיווח בעלי המניות של אינטר שמחזיקים בקבוצת "סונינג" מאמינים שיש בכוחם את המשאבים לפתות את השחקן עם חוזה עתק וזו תהיה התשובה שלהם להחתמה של רונאלדו ביובנטוס לפני שנתיים. ב"גאזטה" טוענים שבאינטר בונים על כך שאביו של ליאו, חורחה מסי, מעביר את העסקים שלו למילאנו באוגוסט וזו תהיה הזדמנות להגיע עמו לסיכום.

נכון לעכשיו זו נראית כמו פנטזיה רחוקה, אבל אסור לשכוח שמסי מסיים חוזה בקיץ הבא והביע את חוסר שביעות רצונו אחרי שקבוצתו סיימה את העונה עם הפסד מביך, 2:1 מול אוסאסונה בקאמפ נואו. כזכור, מסי ביקר קשות את הקבוצה וההדחות הכואבות מליגת האלופות על ידי ליברפול ורומא אחרי ניצחונות במשחק הראשון. מסי גם הוסיף שביכולת הזו "הקבוצה גם תפסיד לנאפולי" במשחק הביתי בגומלין שמינית הגמר (1:1 במשחק הראשון).

ברצלונה סיימה עונה די מאכזבת בליגה, אבל מסי שמר על הסטנדרטים הבלתי אפשריים שלו. הוא כבש 30 שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה והפך לשחקן הראשון אי פעם בליגה שמסיים את העונה עם לפחות 20 בישולים ושערים (25 ו-21).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully