וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה רוברסון חזר לשחק אחרי שנתיים וחצי: "ממש לא מובן מאליו"

פורוורד OKC חזר לפרקט אחרי השבתה ארוכה בגלל פציעות בברך: "לא האמנתי שזה יהיה ככה". כריס פול: "ראיתי כמה הוא השקיע, מדהים"

לקראת שובה של ה-NBA/טוויטר

אוקלהומה סיטי ערכה הלילה משחק הכנה ראשון לקראת פתיחת העונה כשניצחה את בוסטון 84:98. אבל עם כל הכבוד לניצחון, התוצאה היתה העניין השולי במשחק שנערך בבועה באורלנדו. אחרי שנתיים וחצי של התמודדות עם פציעות קשות בברכיים, אנדרה רוברסון פורוורד הת'אנדר חזר לפרקט וקיבל סטנדינג אוביישן מהשחקנים והמאמנים שהיו שם.

אנדרה רוברטסון אוקלהומה סיטי. GettyImages
קאמבק מרגש. אנדרה רוברסון/GettyImages

"כמובן שזה לא מה שדמיינתי, אבל לא לקחתי כמובן מאליו את האפשרות שאחזור לפרקט", אמר רוברסון הנרגש, "היו הרבה אמוציות ומתחים. זה היה מרגש לשמוע את המאמן קורא לי ולחזור למגרש. בהפסקה הוא אמר לי שהוא מתכוון להכניס אותי והכנתי את עצמי. הרגשתי פשוט נהדר לחזור".

רוברסון, שנבחר בעבר לחמישיית ההגנה של העונה, נפצע לראשונה בינואר 2018. אחרי תקופת שיקום ארוכה של תשעה חודשים הוא ניסה לחזור ושוב נפצע כשאובחן לו קרע קטן בברך. הוא קיווה לשחק בעונה שעברה, אבל לא הצליח להתגבר על הכאבים.

"כשעברתי בטרייד לאוקלהומה סיטי ראיתי אותו עובד עם הקבוצה", סיפר כריס פול, "זוכר ששיחקתי נגדו עונה אחרי עונה וראיתי את העבודה שהוא עשה כדי לחזור. זו הרגשה מדהימה עבורנו לראות אותו חוזר. הוא כמו אח בשבילנו ואנחנו יודעים מה שהוא עבר מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully