וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מחאמיד כבש בניצחון וינטרטור, רפאלוב ואנטוורפן הפסידו לליון

החלוץ בן ה-22 היה שותף ל-1:2 של קבוצתו בלוזאן במסגרת הליגה השנייה בשוויץ, הקשר הוותיק פתח בהפסד 3:2 בהכנה. לכיה גדנסק הפסידה בגמר הגביע ללא קני סייף

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

אנס מחאמיד כבש הערב (שישי) את שערו השלישי העונה במדי וינטרטור, שניצחה 1:2 בחוץ את מוליכת הליגה לוזאן. החלוץ הישראלי בן ב-22 מצא את הרשת בדקה ה-35 והוחלף בדקה ה-68, כשקבוצתו המשיכה בתקופה הטובה שלה ונמצאת במקום החמישי. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים. מוחמד בדארנה, הישראלי השני ששיחק בקבוצה, שוחרר לפני כשבוע וחצי.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן חוגג שער. GettyImages
גמר גביע בשבת הבאה. ליאור רפאלוב/GettyImages

* שי בן דוד נותר על הספסל של טרפאני בניצחון הביתי 0:1 על פסקארה. קבוצתו נמצאת במקום ה-19 והלפני אחרון בליגה השנייה באיטליה, מרחק שלוש נקודות מהמבחנים כשנותרו עוד שני מחזורים לתום העונה.

* לכיה גדנסק, ללא קני סייף הפצוע שחזר לבלגיה וממתין לראות אם הקבוצה תצרף אותו, הפסידה 3:2 לקרקוביה בדרמה גדולה בגמר הגביע הפולני. לכיה הובילה בדקה החמישית, חזרה ליתרון בדקה ה-85 למרות הרחקתו של מריו מאלוצ'ה הקרואטי, אבל ספגה 2:2 בדקה ה-88 ונכנעה לשער מכריע בדקה ה-117.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן שהפסידה 3:2 לליון במשחק הכנה. בשבת הבאה תפגוש אנטוורפן את האלופה קלאב ברוז', האקסית של רפאלוב, בגמר הגביע הדחוי. שבוע לאחר מכן תפתח את עונת 2020/21 בליגה אצל גנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully